رسمی؛ قرعه‌کشی فصل جدید سری‌آ انجام شد؛ دلامادونینا هفته 5 / دلاکاپیتاله هفته 13

رسمی؛ قرعه‌کشی فصل جدید سری‌آ انجام شد؛ دلامادونینا هفته 5 / دلاکاپیتاله هفته 13

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال سری آ ایتالیا برای فصل جدید برگزار و تمام رقابت‌های هفته‌های اول تا نوزدهم نیم‌فصل اول و بیستم تا سی و هشتم نیم‌فصل دوم این لیگ مشخص و اعلام شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، برنامه رقابت‌های فصل 2022/2023 سری آ ایتالیا امروز جمعه مورخ بیست و چهارم ماه ژوئن سال جاری میلادی برابر با سوم تیرماه سال 1401 هجری شمسی طی یک مراسم به صورت پخش زنده تلویزیونی انجام شد.

بعد از موفقیت‌آمیز بودن تجربه برگزاری رقابت‌های فصل 2021/2022 سری آ ایتالیا، فصل جدید نیز به صورت نامنظم و غیر تکراری قرعه‌کشی شد؛ به این صورت که برنامه مسابقه‌های نیم فصل دوم سری آ، ترتیبی متفاوت از رقابت‌های نیم فصل نخست سری آ خواهند داشت.

بر همین اساس، برنامه بازی‌های چهار تیم برتر لیگ ایتالیا شامل یوونتوس، میلان، اینتر و ناپولی در فصل جدید رقابت‌های سری آ را در تصاوير زیر مشاهده می‌کنید.

برنامه بازی‌های یوونتوس در فصل آینده سری آ:

برنامه بازی‌های میلان در فصل آینده سری آ:

برنامه بازی‌های اینتر در فصل آینده سری آ:

برنامه بازی‌های ناپولی در فصل آینده سری آ:

همچنین دربی مشهور شهر میلان (دلامادونینا) بین تیم‌های میلان و اینتر در هفته پنجم برگزار خواهد شد. 

همچنین دربی بزرگ و معروف پایتخت‌نشین‌های ایتالیا (دلاکاپیتاله) بین تیم‌های آ اس رم و لاتزیو نیز در هفته سیزدهم برگزار خواهد شد.

با وجود این که ایتالیا در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر حضور ندارد، فصل جدید سری آ به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 در کشور قطر از تاریخ سیزدهم ماه نوامبر مصادف با بیست و دوم آبان ماه سال 1401 تا تاریخ چهارم ماه ژانویه مصادف با چهاردهم دی ماه سال 1401 متوقف خواهد شد.

رقابت‌های فصل 2022/2023 سری آ ایتالیا نیز در تاریخ چهارم ماه ژوئن سال آینده مصادف با چهاردهم خرداد ماه سال 1402 به پایان خواهد رسید.

در پایان، برنامه کامل رقابت‌های هر سی و هشت هفته لیگ سری آ ایتالیا در فصل جدید را مشاهده می‌کنید:

9404