به بن‌بست رسیدن مذاکرات اینتر و دیبالا/ دو گزینه بعدی جواهر کدامند؟

به بن‌بست رسیدن مذاکرات اینتر و دیبالا/ دو گزینه بعدی جواهر کدامند؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی، به نظر می‌رسد که روند انجام مذاکرات ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس با سران نراتزوری به بن‌بست رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منبع معتبر پیانتا میلان، مذاکرات میان پائولو دیبالا و نماینده‌اش با مدیران و نمایندگان باشگاه اینتر ایتالیا از حدود یک ماه گذشته آغاز شد و ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن چپ پا و خوش تکنیک آرژانتینی به همراه یک واسطه به نام جاکومو پترالیتو ملاقاتی در مقر باشگاه اینتر با بپه ماروتا، مدیر ورزشی نراتزوری انجام دادند.

با این اوصاف، مدیریت باشگاه اینتر ایتالیا هنوز موفق به نهایی کردن انجام این معامله نشده است. موضوع بازگشت و ورود احتمالی روملو لوکاکو نیاز به انرژی و صرف هزینه‌های زیادی دارد اما این تنها دلیل کاهش سرعت مقامات و مدیران باشگاه اینتر برای جذب و به خدمت گرفتن پائولو دیبالای آرژانتینی نیست.

حقیقت ماجرا این است که تا زمانی که ادین ژکو، خواکین کورئا و الکسیس سانچز تیم اینتر ایتالیا را ترک نکنند، هیچ فضای خالی جدیدی برای ورود پائولو دیبالا به جمع نفرات افعی‌ها وجود نخواهد داشت. هم‌چنین در رابطه با پیشنهاد ارائه شده توسط مقامات اینتر که یک قرارداد سه ساله با تعهد پرداخت حقوق و دستمزد خالص به مبلغی معادل رقم هفت میلیون یورو در سال است یا یک قرارداد چهار ساله با مبلغ حقوق و دستمزد کمتر از رقم هفت میلیون یورو، تردیدهای زیادی وجود دارد.

از سوی دیگر، در رابطه با ارقام و مبالغ پاداش‌ها در پیشنهاد ارائه شده توسط مدیران و مسئولان باشگاه اینتر نیز سرعت انجام مذاکرات فی مابین کاهش یافته که بستگی زیادی به تعداد بازی انجام شده و عملکرد این ملی‌پوش آرژانتینی در فصل گذشته همراه با بیانکونری دارد؛ چرا که مقامات باشگاه اینتر با توجه به وضعیت دو سال اخیر این بازیکن چپ پا و آرژانتینی در ترکیب تیم یوونتوس کاملا از شرایط جسمی و فیزیکی پائولو دیبالا مطمئن نیست.

طبق این گزارش و بر اساس دلایل ذکر شده، این معامله هنوز به مرحله نهایی خود نزدیک نشده و فعلا در حالت آماده‌باش قرار گرفته است؛ موضوعی که باعث شده تا مدیر برنامه‌های این بازیکن ملی‌پوش آرژانتینی به سراغ نمایندگان باشگاه‌های دیگر نیز برود و پائولو دیبالا را به عنوان موکل خود به سران آن‌ تیم‌ها هم پیشنهاد بدهد و حالا مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا نیز می‌تواند یک مرتبه دیگر به جذب این بازیکن خوش تکنیک و ریزنقش فکر کرده و شانس خود را در ارتباط با به خدمت گرفتن این ستاره آرژانتینی آزمایش کند.

9404