مدیران تیم پرتغالی برای جذب ترینکائو به بارسلون می‌آیند

مدیران تیم پرتغالی برای جذب ترینکائو به بارسلون می‌آیند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال فروش فرانسیسکو ترینکائو است که به صورت قرضی یک فصل را در لیگ برتر فوتبال انگلستان حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، فرانسیسکو ترینکائو فصل گذشته با انتقالی با قراردادی قرضی همراه با گزینه بند خرید دائمی و اجباری سی میلیون یورویی راهی باشگاه ولورهمپتون انگلستان شد اما در نهایت مدیریت تیم انگلیسی حاضر به پرداخت این مبلغ نشد. ژاوی هرناندز بازیکن را نمی‌خواهد و در برنامه‌های تیم کاتالانی جایی نخواهد داشت.

مقامات و مدیران باشگاه پرتغالی اسپورتینگ لیسبون از تیم‌هایی هستند که این بازیکن را به شدت می‌خواهند و خود بازیکن هم خواهان رفتن به این تیم سرشناس لیگ برتر فوتبال پرتغال است.

مدیران باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال به زودی راهی شهر بندری بارسلون در کشور اسپانیا می‌شوند تا در خصوص این انتقال با مقامات و مدیران کاتالان‌ها صحبت کنند. مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا فروش کامل بازیکن را می‌خواهد اما مدیران تیم پرتغالی اسپورتینگ لیسبون انتقال قرضی با گزینه بند خرید اجباری و دائمی را ترجیح می‌دهند.

مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا برای این بازیکن مبلغی معادل رقم سی و یک میلیون یورو خرج کرده است و با توجه به انتقال قرضی و سال‌های حضورش در تیم آبی و اناری‌پوش کاتالانی با رقمی معادل دوازده میلیون یورو نیز می‌تواند از ضرر مالی این خرید جلوگیری کند.

گفته می‌شود که فرانسیسکو ترینکائو به تمرینات پیش فصل شاگردان ژاوی هرناندز در تیم بارسلونای اسپانیا در نیوکمپ یا سایر اردوها در مناطق دیگر اضافه نخواهد شد.

9404