یک تیم از لیگ دسته دوم انگلیس خواهان جذب دروازه‌بان منچستریونایتد شد

یک تیم از لیگ دسته دوم انگلیس خواهان جذب دروازه‌بان منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - فروش تعدادی از بازیکنان کنونی حاضر در فهرست نفرات و یاران شیاطین سرخ و خروج چند بازیکن از جمع آن ها از استادیوم اولدترافورد به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مقامات و مدیران مسئول در باشگاه انگلیسی سرخ‌پوشان شهر منچستر در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، تیم لیگ وان وایکامب واندررز قصد دارد تا ناتان بیشاپ، دروازه‌بان ذخیره باشگاه سرخ‌پوشان شهر منچستر با ارائه پیشنهادی به مقامات و مدیران منچستر يونايتد به صورت انتقالی با عقد یک قرارداد قرضی جذب کرده و به خدمت و اختیار تیم خود درآورد. چیربویز شماره یک فصل گذشته خود، دیوید استوکدیل را به باشگاه شفیلد ونزدی واگذار کرد.

ناتان بیشاپ، دروازه‌بان جوان و بیست و دو ساله شیاطین سرخ شهر منچستر که رقابت‌های فصل گذشته را به صورت انتقالی با عقد یک قرارداد قرضی در تیم فوتبال منسفیلد در لیگ دو فوتبال کشور انگلستان پشت سر گذاشت، به عنوان جانشین این بازیکن انتخاب شده است. ناتان بیشاپ در تک تک بازی‌ها و مسابقات استگ‌ها در رقابت‌های فصل گذشته، به غیر از رقابت‌هایی که در چهارچوب تورنمنت جام اتحادیه فوتبال جزیره برگزار می‌شد، در فهرست یازده نفره و ترکیب آغازین تیم خود حضور داشته و در میدان مسابقات برابر حریفان و رقبای تیم خود حاضر شده بوده است.

لازم به ذکر است که باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد به دنبال انجام تغییرات گسترده فنی بر روی نیمکت هدایت تیم خود و انتخاب اریک تن هاگ به عنوان نفر نخست روی این نیمکت، در فصل تابستان پیش رو در پی تجدید قوا و به خدمت گرفتن بازیکنان مفید و موثر در نقاطی از تیم خود است که در آن‌ها دچار ضعف مفرط می‌باشد و می‌خواهد که شیاطین سرخ با تیمی تقویت شده پا به مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال جزیره بگذارند.

9404