رسمی‌؛ ستاره فرانسوی مدنظر تیم‌های بزرگ اروپا تا 2026 در لایپزیش می‌ماند

رسمی‌؛ ستاره فرانسوی مدنظر تیم‌های بزرگ اروپا تا 2026 در لایپزیش می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و فرانسوی لایپزیش قرارداد خود را تا سال 2026 میلادی تمدید کرد و در این باشگاه آلمانی ماندنی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، کریستوفر انکونکو، بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط میانی باشگاه لایپزیش قرارداد خود را با این تیم آلمانی که در ابتدا تا سال 2024 میلادی اعتبار داشت، دو سال دیگر و تا سال 2026 میلادی تمدید کرد. مدیریت باشگاه آلمانی لایپزیش روز گذشته خبر تمدید قرارداد کریستوفر انکونکو را اعلام کرد و کلیپی با مهاجم فرانسوی در رسانه‌های رسمی خود در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر کرد. به لطف قرارداد جدید، دستمزد بازیکن ملی‌پوش و فرانسوی در تیم لایپزیش به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت و از مبلغی معادل رقم سه میلیون یورو در سال به مبلغی معادل رقم هفت میلیون یورو به ازای هر سال افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این، گزینه بند خروج نیز حداکثر از فصل تابستان سال 2023 میلادی اجرایی می‌شود و ارزش آن به مبلغی معادل بیش از رقم شصت میلیون یورو ‌می‌باشد که در صورت فروش، کریستوفر انکونکو را به گران‌ترین انتقال تاریخ باشگاه لایپزیش تبدیل خواهد کرد. این رکورد تاکنون در اختیار نبی کیتا بوده است که در سال 2018 میلادی به مبلغی معادل رقم شصت میلیون یورو به باشگاه انگلیسی لیورپول فروخته و منتقل شد.

کریستوفر انکونکو فصل پیش را با موفقیت پشت سر گذاشت و به تیم ملی فوتبال فرانسه نیز دعوت شد و در سراسر قاره اروپا مورد توجه قرار گرفت. مهم‌تر از همه، مدیریت باشگاه سرزمین مادری او یعنی تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و هم‌چنین باشگاه منچستر یونایتد انگلستان نیز تلاش کردند تا این بازیکن بیست و چهار ساله فرانسوی را از لایپزیش به خدمت بگیرند؛ اما از سوی مقامات و مدیران باشگاه لایپزیش خبر خروج کریستوفر انکونکو رد شد و تمدید قرارداد فی مابین، نشان داد که مدیریت باشگاه آلمانی در تصمیم خود مصمم بوده است.

کریستوفر انکونکو در بیانیه‌ای مطبوعاتی که توسط باشگاه لایپزیش منتشر شد، گفت: "به راستی تحت تأثیر این‌که چگونه باشگاه تلاش کرد تا من را حفظ کند، قرار گرفتم. از این رو، یک تشکر بزرگ از همه کسانی که چنین اعتمادی در تیم ایجاد کرده‌اند، دارم و به ویژه از اولیور مینتزلاف که همیشه با او در تماس بودم، تشکر می‌کنم."

کریستوفر ویول، مدیر فنی باشگاه لایپزیش نیز در خصوص تمدید قرارداد انکونکو می‌گوید: "ما افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که می‌توانیم یکی از بهترین بازیکنان جهان را در لایپزیش نگه داریم. فقط تعداد کمی از بازیکنان هستند که تجسم سرعت، بازیگوشی و ذهنیتی قوی مانند کریستوفر دارند."

فلوریان شولز، مدیر بازرگانی باشگاه لایپزیش نیز در زمینه امضای این قرارداد جدید با ستاره فرانسوی می‌گوید: "پس از قهرمانی در جام حذفی امسال، ما می‌خواهیم با هم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم. این تمدید قرارداد نیز باید نماد این موضوع باشد."

9404