محمد مومنی: پرسپولیس به صادقی قول ملی پوش شدن داده است!

محمد مومنی: پرسپولیس به صادقی قول ملی پوش شدن داده است!

پایگاه خبری فوتبالی- چه اتفاقی باعث شد مسیر بهترین پاسور لیگ از استقلال به سمت پرسپولیس عوض شود؟

به گزارش فوتبالی، بدون هیچ شک و تردیدی، سعید صادقی یکی از آماده‌ترین مهره‌های لیگ برتر بیست و یکم بود که در فصل گذشته رکورد بیشترین پاس گل در یک دوره لیگ برتر را شکست تا مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار بگیرد. 

صادقی که قبلا و در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی هم مورد توجه باشگاه استقلال بود، حالا در یک قدمی پیوستن به پرسپولیس است و قرار است فصل جدید را به جای سیرجان، در تهران و با پیراهن قرمز شروع کند.

درباره تغییر مسیر صادقی دو روایت وجود دارد. از یکطرف گفته می‌شود این بازیکن ملی‌پوش شرطهای عجیبی برای استقلال داشته که باعث شده مذاکرات او با این باشگاه به نتیجه نرسید و گویا در مذاکرات مدیر برنامه‌های این بازیکن با پرسپولیس، خواسته او مبنی بر پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت به حساب او برآورده شده است.

مورد دیگر که عجیب‌تر از گزینه اول است، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به صادقی است. محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال دقایقی قبل و در گفت و گو با برنامه تلویزیونی ورزشگاه، به مورد عجیبی درباره آپشن قرارداد این بازیکن با پرسپولیس اشاره کرد و گفت استقلال نمی‌تواند به هیچ بازیکنی قول حضور در تیم ملی و سهمیه جام جهانی را بدهد. منظور مومنی این بود که باشگاه پرسپولیس به صادقی قول ملی پوش شدن داده است!

باید دید واکنش پرسپولیس به این صحبت‌ها چه خواهد بود؟

7655