ثبت نام نبی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

ثبت نام نبی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در انتخابات آینده این فدراسیون ثبت نام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی محمد نبی که پیش از این در مسئولیت‌های مختلفی از جمله دبیرکلی در دو مقطع و سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران و ریاست کمیته صدور مجوز در فدراسیون فوتبال حضور داشته است با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه، کاندیداتوری خودش را برای انتخابات این فدراسیون - که قرار است در 8 شهریور ماه برگزار شود - به صورت رسمی اعلام کرد.

پس از عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال و تایید مجمع عمومی این فدراسیون بر این برکناری، با توجه به مصوبه اعضای مجمع، رییس فدراسیون فوتبال قرار است در مجمع 8 شهریور انتخاب شود.

نبی امروز با حضور در برنامه ورزشگاه حضورش را به صورت رسمی اعلام کرد.

کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است به زودی جلسه‌ای تشکیل دهد و درباره تعیین تاریخ ثبت‌نام نامزدها در انتخابات 8 شهریور فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری کند. 

هنوز هیچ نامزدی به طور رسمی برای انتخابات اعلام حضور نکرده بود که نبی چراغ اول را روشن کرد.

تصمیم‌گیری برای نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال بدون شک موضوعی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد و گزینه‌هایی که برای این تصمیم جدی هستند، از حالا یا تصمیم نهایی را گرفته‌اند یا در حال مشورت‌های نهایی هستند.

علاوه بر نبی، خود میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال، محمد دادگان رییس اسبق فدراسیون فوتبال، کیومرث هاشمی سرپرست اسبق فدراسیون فوتبال و رییس سابق کمیته ملی المپیک، جعفر سمیعی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق حراست وزارت ورزش و علی نژاد معاون سابق وزارت ورزش و جوانان در دوران سلطانی فر، از گزینه هایی هستند که برای حضور آنها در انتخابات فدراسیون فوتبال گمانه زنی می شود.

7655