توافق مدیران فرانکفورت و لورکوزن بر سر انتقال مهاجم آرژانتینی

توافق مدیران فرانکفورت و لورکوزن بر سر انتقال مهاجم آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات دو باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت و بایر لورکوزن بر سر انتقال مهاجم آرژانتینی به توافق رسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی کیکر و خبرگزاری‌های متعدد، انتقال لوکاس آلاریو از باشگاه بایر لورکوزن به دیگر تیم آلمانی یعنی اینتراخت فرانکفورت حتمی است. همان‌طور که پیش‌‌بینی می‌شد، لوکاس آلاریو، مهاجم بیست و نُه ساله باشگاه بایر لورکوزن آلمان در آستانه خروج از بای‌آرنا قرار دارد. این مهاجم آرژانتینی که در رقابت‌های فصل جاری در مجموع سی و سه مسابقه رسمی که با پیراهن باشگاه بایر لورکوزن آلمان در میادین رقابت با حریفان و رقبا حاضر شد، موفق شد که هفت گل به ثمر برساند و با انجام نمایش‌هایی چشم‌نواز و موثر، مورد توجه باشگاه‌هایی از جمله مدیران باشگاه اینتراخت فرانکفورت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که انتقال ۶.۵ میلیون یورویی لوکاس آلاریو به اینتراخت فرانکفورت به عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ اروپا در فصلی که گذشت، به زودی نهایی و اعلام رسمی شود.

لوکاس آلاریو که در فصل تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از باشگاه ریورپلاته کشورش آرژانتین با انتقالی به ارزش مبلغی معادل رقم بیست و چهار میلیون یورو و به خواست و تقاضای هایکو هرلیش، سرمربی وقت باشگاه بایر لورکوزن به این تیم آلمانی آمد، در یکصد و شصت و چهار باری که پیراهن بایر لورکوزن را در بازی‌های رسمی به تن کرد، موفق شد که آمار به ثمر رساندن پنجاه و هشت گل و ارسال شانزده پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش را از خود بر جای بگذارد.

لازم به ذکر است که لوکاس آلاریو ملیتی ایتالیایی نیز دارد و برای تیم ملی‌ آرژانتین نیز در ۹ مسابقه، سه گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در برنامه‌های جراردو سیوآنه، سرمربی جدید تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان جایگاه ثابتی پیدا نکرد.

اشتفان فن نوکس، روزنامه‌نگار مجله کیکر چاپ کشور آلمان در یکی از گزارش‌های اخیر خود خبر داده که مبلغ انتقال لوکاس آلاریو به تیم اینتراخت فرانکفورت به صورت یک‌جا به مدیریت باشگاه بایر لورکوزن پرداخت نمی‌شود و بخشی از مبلغ انتقال ۶.۵ میلیون یورویی این بازیکن به صورت پاداش عملکرد خوب لوکاس آلاریو پرداخت خواهد شد.

9404