پس از دورتموند حالا منچستریونایتد هم مشتری مدافع هافنهایم شد

پس از دورتموند حالا منچستریونایتد هم مشتری مدافع هافنهایم شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی به ویژه رسانه‌های کشورهای آلمان و انگلستان، مقامات باشگاه منچستر یونایتد جهت تقویت عناصر خط دفاعی تیم خود و بهبود عملکرد شیاطین سرخ در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال جزیره، در تلاش برای جذب و به خدمت گرفتن دیوید رائوم، مدافع کناری سمت چپ باشگاه آلمانی هافنهایم می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسکای اسپورتس، مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد برای تقویت و بهبود وضعیت و عملکرد مدافعین خود در خط دفاعی شیاطین سرخ در جریان رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر فوتبال جزیره و همین طور مسابقات جام حذفی و جام اتحادیه فوتبال انگلستان، علاقه‌مند و خواهان انتقال دیوید رائوم، مدافع کناری سمت چپ باشگاه هافنهایم آلمان می‌باشند. مدافع ملی‌پوش هافنهایم نیز می‌تواند انتقال به لیگ برتر فوتبال انگلیس را تصور کند. طبق گزارشات منتشر شده، تیم مورد علاقه رائوم همچنان بروسیا دورتموند در بوندس‌لیگای یک آلمان است.

با این اوصاف، رافائل گوئریرو با سن بیست و هشت سال و نیکو شولز با سن بیست و نُه سال باید از تیم زردپوشان وستفالنی جدا و خارج شوند تا شرایط انتقال و خرید و حضور بازیکن جدید و اضافه شدن آن به اردوی زنبورها فراهم شود. مدیران و مسئولان باشگاه آلمانی هافنهایم در حال حاضر برای فروش و واگذاری مالکیت این بازیکن ملی‌پوش و بیست و چهار ساله درخواست دریافت مبلغی معادل رقم چهل میلیون یورو را می‌کنند.

لازم به ذکر است که مطابق با اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده در این زمینه، به نظر می‌رسد که تمایل شخصی خود دیوید رائوم به انتقال و حضور در جمع زردپوشان بروسیا دورتموند بیشتر از تمایل وی به حضور در سایر تیم‌های علاقه‌مند به خودش است.

9404