دو بازیکنی که رئال مادرید در یک تابستان خرید و از خرید آن‌ها پشیمان نشد(عکس)

دو بازیکنی که رئال مادرید در یک تابستان خرید و از خرید آن‌ها پشیمان نشد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان 2009 بود که رئال مادرید اقدام به جذب چند بازیکن کهکشانی کرد که دو تا از این بازیکن ها، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بودند که کریستیانو رونالدو در آن مقطع گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید تا آن زمان بود که بعد ها این رکورد توسط گرت بیل و سپس ادن هازارد شکسته شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان 2009، کریستیانو رونالدو را به مبلغ 94 میلیون یورو جذب کرد و کریم بنزما را هم با مبلغ 35 میلیون یورو خریداری کرد. این اعداد، اعدادی نجومی برای خرید بازیکن به حساب می آمدند و رئال مادرید در تابستان 2009 خرج زیادی برای جذب بازیکن انجام داد. رونالدو از منچستر یونایتد و کریم بنزما از المپیک لیون به رئال مادرید پیوستند.

رونالدو تا تابستان 2018 در رئال مادرید حضور داشت و رکورد های زیادی را شکست و آمار فوق العاده ای از خودش در رئال مادرید بر جای گذاشت. او مجموعا 450 گل زد و 132 پاس گل داد و بدین ترتیب نشان داد که کاملا ارزش پولی که برای او پرداخت شده است را داشته است و رئال مادرید از بابت خرید او هرگز پشیمان نشد.

برای کریم بنزما هم اوضاع بدین ترتیب است به خصوص اینکه او در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است. بنزما در رئال مادرید 320 گل زده و 157 پاس گل داده است.

1470