حمید مطهری به دنبال دومین خرید پرسپولیسی

حمید مطهری به دنبال دومین خرید پرسپولیسی

پایگاه خبری فوتبالی - حمید مطهری، سرمربی جدید تیم نساجی بعد از خرید علی شجاعی برای تیم جدیدش حالا به دنبال دومین خرید پرسپولیسی برای مازنی‌هاست و این بازیکن کسی نیست جز محمد شریفی.

به گزارش فوتبالی، بازیکن بوشهری تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2017 که همان سال از سوی فیفا به‌عنوان یکی از 50 استعداد برتر فوتبال جهان معرفی شد در شرایطی در لیست خرید نساجی قرار گرفته که در لیست بازیکنان زیر 23 سال این تیم جای می‌گیرد. از سویی محمد شریفی پیش از حضور در تیم پرسپولیس حضور در تیم‌های لیگ برتری استقلال خوزستان و سایپا را تجربه کرد و با وجود جوانی، بازیکن باتجربه‌ای به‌شمار می‌رود و به‌زعم سرمربی جدید تیم نساجی می‌تواند در میانه میدان این تیم، بازیکن تاثیرگذاری باشد.

نساجی در میانه میدان علاوه بر اکبر صادقی و ایوب کلانتری باتجربه، مهرداد عبدی زننده گل فینال نساجی در جام حذفی را دارد اما به باور حمیدمطهری تیم مازنی باید جوان شود و از آنجایی که این تیم در همه پست‌ها بازیکن باتجربه دارد بهتر است نفرات جوان به ترکیب تیم اضافه شوند.

گفتنی است؛ محمد شریفی قراردادش با تیم پرسپولیس تمام شده و به‌راحتی می‌تواند پیراهن نساجی را برتن کند. البته او با توجه به آزاد بودن و هم‌چنین شرایط سنی با یکی دو پیشنهاد خارجی هم مواجه شده است اما شاید برای اینکه به بازیکن باتجربه‌تری تبدیل و در شرایط ایده‌آل راهی اروپا شود؛ به پیشنهاد حمید مطهری بله بگوید و در نهایت همبازی علی شجاعی شود.

1470