مشخص شدن زمان برگزاری ال‌کلاسیکو در فصل جدید لالیگا

مشخص شدن زمان برگزاری ال‌کلاسیکو در فصل جدید لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی رقابت های لالیگا برای فصل جدید برگزار شد و بدین ترتیب تیم های مختلف با برنامه ریزی و زمان بندی فصل جدید آشنا شدند و بدین ترتیب فهمیدند که در چه زمانی باید به مصاف چه تیمی بروند.

به گزارش فوتبالی، قطعا جذاب ترین بازی رقابت های لالیگا، جدال میان رئال مادرید و بارسلونا است. این بازی سنتی به ال کلاسیکو مشهور است. زمان دقیق برگزاری این بازی در فصل جدید که فصل 2022/23 است مشخص شده است. بازی رفت در تاریخ 24 مهر ماه برگزار می شود و بازی برگشت در تاریخ 28 اسفند برگزار خواهد شد و بدین ترتیب زمان دقیق برگزاری دو ال کلاسیکوی لالیگا در فصل جدید مشخص شده اند.

ال کلاسیکو در فصل گذشته نتایج عجیبی داشت چرا که رئال مادرید بازی رفت را در نیوکمپ با نتیجه دو بر یک برد اما در بازی برگشت بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست داد.

دربی مادرید هم از دیگر بازی های جذاب لالیگا است. بازی رفت میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در تاریخ 27 شهریور برگزار می شود و بازی برگشت در تاریخ 7 اسفند برگزار خواهد شد. باید دید که در این بازی ها چه نتایجی حاصل می شود.

1470