مستند زندگی پوگبا بدترین نمره تاریخ را کسب کرد!

مستند زندگی پوگبا بدترین نمره تاریخ را کسب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مستند زندگی پل پوگبا هافبک فرانسوی با نام "پوگمنتری" به نظر می رسد که نظر مخاطبان را جلب نکرده چرا که با نمره 1.1 از 10 در وبسایت IMDB یکی از بدترین نمرات در میان کل سریال ها یا فیلم های تاریخ دارد!

به گزارش فوتبالی، مستند زندگی پوگبا هفته گذشته توسط آمازون پرایم منتشر شد که به بررسی نکاتی در مورد زندگی شخصی و حرفه ای این ستاره می پردازد. اما به نظر می رسد که این مستند با نظر منفی مخاطبان و منتقدان همراه شده است. در حقیقت در حال حاضر مستند زندگی پوگبا با نمره 1.1 از ده بدترین سریال تاریخ از نگاه مخاطبان وبسایت IMDB ست. سریال موزیکال ترکیه ای Iste Bu Benim Masalim با نمره 1.2 از 10 در رتبه دوم قرار دارد.

مستند زندگی پوگبا از پنج قسمت تشکیل شده است که به بررسی مسائلی در مورد زندگی شخصی و حرفه ای این ستاره می پردازد.  در یکی از کلیپ هایی که از این مستند منتشر شده، پوگبا در حال صحبت با وکیل فقیدش مینو رایولا است. رایولا به پوگبا می گوید:" پل، تو در شرایط خیلی خاصی هستی. هیچ برنامه ای نداری." این بازیکن جواب می دهد:" منچستریونایتد پیشنهاد دوم را داد؟" که ایجنت ایتالیایی جواب می دهد:"بله، آنها واقعا می خواهند که بمانی. از نظر من این پیشنهاد این را منعکس نمی کند. به آنها گفتم:" اگر می خواهید که بماند، این پیشنهاد را ارائه نکنید." به آنها خواهم فهماند که اگر واقعا می خواهند که بمانی و پروژه شان را پیرامون تو بسازند، باید رفتار متفاوتی داشته باشند و پول بیشتری روی میز بگذارند."  پوگبا نیز جواب می دهد:"بلوف می زنند. چطور می شود که به بازیکنی بگویی که او را می خواهی و بعد هیچ چیز پیشنهاد ندهی؟ هرگز چنین چیزی ندیده بودم."

به نظر می رسد که پوگبا در این تابستان به یوونتوس ملحق شود.

4125