روزی که مانه به کابوس نویر تبدیل شد

روزی که مانه به کابوس نویر تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه با 32 میلیون یورو از لیورپول به بایرن مونیخ ملحق شد تا به مهمترین خرید تابستانی بوندسلیگا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، باواریایی ها تصمیم گرفتند که به سراغ مهاجم باتجربه لیورپول بروند و او را برای تقویت خط حمله تیمشان به خدمت بگیرند. مانه تجربه سالها حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و همواره یکی از مهاجمان مهم فوتبال اروپا بوده است. مانه به طور مثال در فصل 19-2018 در قهرمانی اروپایی لیورپول نقشی کلیدی داشت. یکی از بهترین نمایش های مهاجم سنگالی در بازی یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ در آلیانس آرنا بود. مانه در آن بازی دبل کرد که روی یکی از گلهایش با یک فرار انفجاری توانست مانوئل نویر را جا بگذارد و دروازه باواریایی ها را باز کند. لیورپول در آن بازی با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا با توجه به تساوی بدون گل در دور رفت بتواند به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یابد.

نویر و مانه حالا هم تیمی هستند و قطعا دروازه بان آلمانی خوشحال است که دیگر از جانب مهاجم سنگالی قرار نیست که خطری او را تهدید کند. در حقیقت نویر از دروازه بان هایی است که خیلی خوب با توپ کار می کند و به همین خاطر خیلی سخت از مهاجمان حریف دریبل می خورد اما در هر صورت قطعا فراموش نکرده که مانه چگونه در آن شب به کابوس بزرگ او تبدیل شد.

4125