قیمت نیمار برای بارسلونا مشخص شد

قیمت نیمار برای بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه آلوارز هایا خبرنگار اسپانیایی شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو حضور پیدا کرد و مدعی شد که وکلای نیمار ستاره برزیلی پی اس جی را به بارسلونا پیشنهاد داده اند.

به گزارش فوتبالی، این منبع خبر داده است که بارسلونا می تواند با پرداخت 50 میلیون یورو به علاوه پاداش، انتقال نیمار را نهایی کند. در حقیقت پینی زهاوی ایجنت سرشناس یکی از واسطه هایی است که در مذاکرات بارسلونا با نیمار نقش داشته است. در واقع در ابتدا بارسلونا باید چراغ سبز نشان بدهد که آیا توان پرداخت 50 میلیون یورو برای نیمار را دارند یا نه و بعد از آن مذاکرات به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

نیمار از بازگشت به بارسلونا استقبال کرده است هر چند که به گفته الوارز هایا در حال حاضر کاتالان ها به بازگرداندن وی فکر نمی کنند چرا که تنها تمرکزشان روی خرید لواندوفسکی است.البته لاپورتا بدش نمی آید که پس از خرید لواندوفسکی به سراغ نیمار برود و ستاره برزیلی را به عنوان رهبر پروژه جدیدش به تیم اضافه کند. نیمار در کنار لواندوفسکی می تواند رهبران بارسلونا برای احیا شدن این تیم پس از افت مشهود سالهای اخیر باشند.  در حال حاضر پی اس جی تمایلی به حفظ نیمار ندارد و این بازیکن را در لیست فروش قرار داده است.

4125