بایرن مونیخ درهای خروج را به روی لواندوفسکی بست

بایرن مونیخ درهای خروج را به روی لواندوفسکی بست

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی این باشگاه در تابستان جاری به فروش نخواهد رسید. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند. کاتالان‌ها خیلی وقت است که به دنبال جذب این مهاجم سی و سه ساله هستند و می‌خواهند او را به نیوکمپ ببرند، اما مدیران بایرن سد محکمی در مقابل آن‌ها هستند. 

به نقل از بیلد، حسن صالح‌حمیدزیچ در مراسم معارفه سادیو مانه گفت: "خروج لواندوفسکی؟ موضع ما در این باره کاملاً آشکار و واضح است. روبرت تا تابستان سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. امیدوارم که در روز دوازدهم ماه جولای، روبرت را در زمین تمرینی مشاهده کنم."

منابع نزدیک به باواریایی‌ها تایید کرده‌اند که چند روز پیش بارسلونا یک پیشنهاد خوب برای جذب لواندوفسکی ارسال کرده است. حمیدزیچ در این باره نیز گفت: "اصلاً به این موضوع اهمیتی نمی‌دهم. همانطور که گفتم، موضع ما کاملاً مشخص است و قصد تغییر دادن آن را نداریم."

4416