پیشنهاد اسطوره برای حل مشکل لواندوفسکی در مونیخ: استثنا قائل شوید!

پیشنهاد اسطوره برای حل مشکل لواندوفسکی در مونیخ: استثنا قائل شوید!

پایگاه خبری فوتبالی - به عقیده ستاره سابق بایرن مونیخ اگر باشگاه موفق به جذب جایگزین مناسبی برای لواندوفسکی نشود، جایگاه حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ نزد هواداران خراب‌تر می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که دیگر علاقه‌ای به ماندن در مونیخ ندارد و تنها در صورت اجبار مدیران این باشگاه فصل بعد را هم در بایرن مونیخ خواهد ماند.

در این رابطه، لوتار ماتئوس، اسطوره ژرمن‌ها و باواریایی‌ها فکر می‌کند که اگر روبرت لواندوفسکی بدون جذب جایگزین مناسب بایرن مونیخ را ترک کند، انگشت اتهامات باز هم به سوی حسن صالح حمیدزیچ روانه می‌شود و می‌گوید: "من بودم، برای تمدید قرارداد بلندمدت با لواندوفسکی هر کاری انجام می‌دادم. بایرن مونیخ باید در مورد لواندوفسکی استثنا قائل می‌شد. لواندوفسکی از نظر بازاریابی و چهره جهانی برای بایرن مونیخ مفید است. کدام بازیکن بایرن مونیخ در 30 سال گذشته توانسته برترین بازیکن جهان شود؟ هیچ یک! حالا بالاخره یکی پیدا شده و باشگاه این گونه رفتار می‌کند. خروج لواندوفسکی برای بایرن مونیخ شرم‌آور خواهد بود و اگر هیچ جایگزین مناسبی خریداری نشود، سوت‌های اعتراضی به حسن دوباره بلند خواهد شد."

9404