ستاره گلزن اشتوتگارت می‌خواهد در یک باشگاه بزرگ رقابت کند

ستاره گلزن اشتوتگارت می‌خواهد در یک باشگاه بزرگ رقابت کند

پایگاه خبری فوتبالی - ایجنت و مدیر برنامه‌های ساشا کالادزیچ مدعی شده که موکلش به دنبال حضور در باشگاهی بزرگ و کسب افتخار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان و بنا بر گزارشات مختلف منتشر شده، مقامات و مدیران باشگاه بایرن مونیخ به طور جدی به دنبال جذب ساشا کالادزیچ از باشگاه آلمانی اشتوتگارت می‌باشند.

جدای از بایرن مونیخ تیم‌هایی نظیر بروسیا دورتموند، منچستر یونایتد و نیوکاسل از انگلستان نیز ظاهرا به این بازیکن گلزن اتریشی علاقه‌مند هستند؛ اما هیچ یک از سه باشگاه دیگر با ایجنت و مدیر برنامه‌های او فعلا مذاکره نکرده‌اند.

در مصاحبه با بیلد، ساشا امپاچر، ایجنت و مدیر برنامه‌های ساشا کالادزیچ گفت که موکل او می‌خواهد خود را در یک باشگاه بزرگ به چالش بکشد. او در این زمینه چنین می‌گوید: "کالادزیچ بازیکنی است که توانایی حضور در بالاترین سطح را دارد و می‌خواهد با بهترین‌ها رقابت کند و عناوین مختلفی را کسب کند. در همه باشگاه‌ها رقابت وجود دارد و آن طبیعی است. او یکی از بهترین مهاجمان اروپا در سن خود است."

این بازیکن گلزن اشتوتگارت به عنوان جانشین بازیکنان بزرگی مانند روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ و یا ارلینگ هالند در بروسیا دورتموند مورد نظر مدیران و مسئولان این دو باشگاه و سایر تيم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

9404