عکس؛ امضای قرارداد توسط مهمترین خرید تابستانی بایرن مونیخ

عکس؛ امضای قرارداد توسط مهمترین خرید تابستانی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی به عنوان بمب تابستانی بایرن مونیخ از لیورپول راهی بوندسلیگا شد.

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه مهاجم سنگالی در مورد نهایی شدن انتقالش گفت:"خیلی خیلی خوشحال و خیلی خیلی راضی هستم که بالاخره به مونیخ آمدم.باشگاه علاقه زیادی نشان داد و در نهایت در این جا هستم ، بسیار خوشحال هستم و به چالش جدید نگاه می کنم. خیلی صحبت کردیم و از پروژه خیلی راضی و خرسند بودم. به همین خاطر دو بار هم فکر نکردم و حضور در این پروژه را پذیرفتم. در زمانی مناسب به باشگاهی مناسب امدم و مربی مناسبی در این جاست و به همین خاطر برای تصمیم گیری دو بار هم فکر نکردم."

اولیور کان اسطوره بایرن مونیخ نیز اظهار داشت:"حقیقتا خیلی خوشحالیم که مهاجمی در کلاس جهانی را تا سال 2025 به خدمت گرفتیم. او بازیکنی است که با سرعت، مهارت و قدرت گلزنی خود ترکیب ما را تقویت خواهد کرد. انگیزه و اراده خود بازیکن قطعا نکته مهمی برای ترکیب تیم ماست."

حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ هم بیان کرد:" چیزی که بسیار مهم بود این بود که خود بازیکن از ابتدا نشان می داد که فقط به حضور در بایرن مونیخ علاقمند است. از این بابت بسیار خرسند و مفتخر هستیم. او بازیکنی است که قدرت گلزنی بالایی دارد و می تواند در جناحین یا مرکز خط حمله بازی کند. می داند که در فضاهای بسته با توپ چه کار کند و به همین خاطر  برای سبک بازی مربی تیم ما هم گزینه مناسبی است. ذهنیت و توانایی های او قطعا کیفیت ترکیب ما را بالا خواهد برد."

4125