استقبال ستاره سابق ژرمن‌ها از خروج لواندوفسکی: بوندسلیگا جذاب‌تر می‌شود!

استقبال ستاره سابق ژرمن‌ها از خروج لواندوفسکی: بوندسلیگا جذاب‌تر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر تیم ملی آلمان فکر می‌کند در صورت خروج روبرت لواندوفسکی، رقابت‌های بوندس‌لیگا رقابتی‌تر می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ در 10 سال گذشته قدرت بلامنازع لیگ آلمان بوده و در این بین بازیکنی نظیر روبرت لواندوفسکی با گلزنی‌های متوالی‌اش نقشی کلیدی در یکه تازی باواریایی‌ها داشته است.

در شرایطی که شایعات خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ داغ است، اولیور بیرهوف، ستاره سابق خط حمله آلمان‌ها فکر می‌کند که در نبود این گلزن لهستانی رقابت در بین تیم‌های بوندس‌لیگا افزایش می‌یابد. بیرهوف در این ارتباط چنین اظهار نظر می‌کند: "شاید جدایی روبرت لواندوفسکی بتواند هیجان و رقابت بیشتری در مسابقات بوندس‌لیگا ایجاد کند. فکر می‌کنم که در نهایت بایرن مونیخ هم وقتی میزان رقابت و هیجان بیشتر باشد، احساس رضایت بیشتری خواهد کرد. البته باید گفت که نبود ستاره‌ای مثل او برای بوندسلیگا و اف سی بایرن یک فقدان بزرگ خواهد بود. او یک مهاجم استثنایی و یکی از بهترین مهاجمان جهان است. دستاوردهای او در سال‌های اخیر قابل توجه بوده است."

لازم به ذکر است که روبرت لواندوفسکی که از مدت زمان اعتبار قراردادش با بایرن مونیخ تنها یک سال باقی مانده، از تمدید این قرارداد با باواریایی‌ها سر باز زده است و در صدد جدایی از باشگاه مونیخی و ملحق شدن به تیم اسپانیایی بارسلونا برآمده است.

9404