ادعای جالب اسکوچیچ؛ مدیر اجرایی وقت تیم ملی به صعودمان امیدی نداشت

ادعای جالب اسکوچیچ؛ مدیر اجرایی وقت تیم ملی به صعودمان امیدی نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، حرفهایی زده که نشان می‌دهد برخی از نزدیکان تیم ملی در مقطعی که قرار بود او جانشین ویلموتس شود، امیدی به صعود تیم ملی به جام جهانی نداشتند.

به گزارش فوتبالی، حتما خاطرتان هست که اسکوچیچ، تیم ملی را در چه شرایطی تحویل گرفت. دسته‌گل مارک ویلموتس باعث شده بود که تیم ملی با دو باخت متوالی به بحرین و عراق، شرایط بسیار نگران‌کننده‌ای در جدول داشته باشد و این احتمال وجود داشت که تیم ملی از رسیدن به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی محروم شود.

دراگان اسکوچیچ که در آن مقطع خاص هدایت تیم ملی را به عهده گرفت، در بخشی از گفت و گویش با عادل فردوسی‌پور درباره آن روزها گفته است:" قبول دارم که اوضاع بدی داشتیم. بگذارید بگویم فدراسیون چقدر به صعودمان باور داشت؟ آن زمان خراطی مدیر دپارتمان تیم ملی بود (خراطی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی توسط شهاب عزیزی خادم پس از انتشار پستهای بازیکنان تیم ملی علیه فدراسیون فوتبال در اینستاگرام برکنار شد) و به من گفت که با تو قراردادی دو ماهه و بدون پرداخت تنظیم می‌کنیم چون به جام جهانی صعود نخواهیم کرد. البته این فقط یک نمونه است و منظورم همه مسئولان نبودند."

1984