زاهدی یورو را به ریال ترجیح می‌دهد

زاهدی یورو را به ریال ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم سابق زوریای اوکراین راهی پرسپولیس خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی که به واسطه‌ی جنگ پیش‌آمده میان روسیه و اوکراین، در نقل و انتقالات زمستانی از زوریا و لیگ اوکراین جدا شد و به پوشکاش مجارستان پیوست، با توجه به تصمیم جدید فیفا درباره لیگ اوکراین و روسیه می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

فیفا به باشگاه‌های اوکراینی و روسی اطلاع داده که تا سی ژوئن (نهم تیر) فرصت دارند تا وضعیت بازیکنان و مربیان خود را مشخص کنند و در غیر این صورت، این افراد مجاز به تعلیق قرارداد خود برای یک فصل دیگر خواهند بود.

در چنین شرایطی، زاهدی مجاز به انتخاب تیم فصل بعد خود بدون دخالت باشگاه اوکراینی است و این موضوع شانس پرسپولیس یا هر تیمی که خواهان زاهدی است را برای جذب این بازیکن افزایش خواهد داد.

با توجه به ضعف خط حمله‌‌ پرسپولیس در فصل گذشته و تبصره‌‌ اعمال شده از سوی فیفا درباره‌‌ بازیکنان لیگ‌های روسیه و اوکراین، از شب گذشته شایعاتی درباره‌‌ بازگشت زاهدی به جمع پرسپولیسی ها مطرح شده که باید منتظر واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس بود که آیا آنها به دنبال این مهاجم بلندقامت خواهند رفت یا نه. البته اگر آنها کاسیانو را بگیرند شانس زاهدی برای حضور در پرسپولیس کمتر خواهد شد.

زاهدی پیش از این با حضور در برنامه تلویزیونی صبح بخیر در واکنش به سوالی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به او اینگونه توضیح داده بود: "از باشگاه پرسپولیس صحبتهایی با من شده و من پاسخی ندادم، چون اصلا شرایط خودم را نمی‌دانم. اگر لیگ اوکراین برگزار شود احتمالا باشگاه زوریا بخواهد من را بفروشد اما اگر برگزار نشود من بازیکن آزاد هستم و آن موقع شرایط متفاوت است. فعلا باید ببینیم شرایط به چه شکل است."

برخی معتقدند زاهدی یورو را به ریال ترجیح می‌دهد و به همین شانس بازگشتش به فوتبال ایران زیاد نیست.

7655