اسم زیدان از لیست نامزدهای سرمربیگری در پی‌اس‌جی خط خورد

اسم زیدان از لیست نامزدهای سرمربیگری در پی‌اس‌جی خط خورد

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن رسماً اعلام کرد که آن‌ها با زین الدین زیدان هیچ صحبتی برای دادن هدایت این باشگاه به او نداشته‌اند. 

به گزارش فوتبالی، پس از تمدید قرارداد با کیلیان امباپه و شکست دادن رئال مادرید و فلورنتینو پرز، ناصر الخلیفی حالا به دنبال ساختن تیمی قوی‌تر برای رقابت‌های فصل آینده است. آن‌ها با تمدید کردن قرارداد فوق ستاره 23 ساله خود، مجبور به خداحافظی با لئوناردو شدند و مائوریسیو پوچتینو نفر بعدی است که از پارک دو پرنس خواهد رفت. حالا پی‌اس‌جی به دنبال مربی است و گفته می‌شد که زین الدین زیدان گزینه محبوب امباپه و ناصر الخلیفی است، اما مالک متمول قطری حرف‌های دیگری می‌زند. 

به نقل از مارکا، ناصر الخلیفی در این باره گفت: "می‌خواهم این قضیه را کاملاً روشن سازم. من زیدان را به عنوان بازیکن و همچنین به عنوان مربی تحسین می‌کنم، اما باید بگویم که ما هیچ ارتباط مستقیم و یا غیرمستقیمی با او نداشته‌ایم. من احترام بسیار زیادی برای زیدان قائل هستم و می‌دانم چه مربی بزرگی است"

علیرغم رسمی نشدن خبر اخراج پوچتینو، به نظر می‌رسد این سرمربی آرژانتینی دیگر آینده‌ای در پارک دو پرنس نداشته باشد. سران پی‌اس‌جی در حال مذاکره با کریستوف گالتیه هستند.                                                           

4416