دو مهاجم از لیگ برتر جزیره شانس اول جانشینی لواندوفسکی در مونیخ

دو مهاجم از لیگ برتر جزیره شانس اول جانشینی لواندوفسکی در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشینان احتمالی روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، پس از مدتی بار دیگر نام روملو لوکاکو از چلسی به منظور جایگزینی روبرت لواندوفسکی لهستانی در باشگاه بایرن مونیخ آلمان به میان آمده است. روملو لوکاکو البته مشتریان جدیدی را نیز خواهان خود می‌بیند و بایرن مونیخ برای جذب این مهاجم ملی‌پوش بلژیکی باید با تیم‌های ایتالیایی رقابت کند.

آن‌چه شانس بایرن مونیخ را برای جذب روملو لوکاکو افزایش می‌دهد، تمایل باشگاه به جذب دائمی این ستاره بلژیکی است که بر خلاف تیم‌های ایتالیایی است که به دنبال جذب روملو لوکاکو با قرارداد قرضی هستند.

هم‌چنین از رحیم استرلینگ، وینگر تیم ملی فوتبال انگلستان و ستاره خط حمله باشگاه منچستر سیتی نیز به عنوان گزینه‌ای جدید به منظور جانشینی روبرت لواندوفسکی در جمع باواریایی‌ها یاد می‌شود. رحیم استرلینگ دیگر دوران با شکوه گذشته را در جمع بازیکنان سیتیزن‌ها ندارد.

از طرفی دیگر، نیمکت نشینی های متوالی می‌تواند آینده رحیم استرلینگ در تیم ملی فوتبال انگلیس آن هم در سال منتهی به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال را نیز به خطر بیاندازد. این بازیکن هم‌چنین به سال آخر قراردادش با این باشگاه آبی‌پوش انگلیسی رسیده و بنابراین جدایی او هم برای بازیکن و هم برای باشگاه آبی‌رنگ شهر منچستر می‌تواند راه‌حل مناسبی باشد.

9404