بایرن‌مونیخ و خرید مانه؛ یا پول زیاد یا سال بعد به‌صورت رایگان!

بایرن‌مونیخ و خرید مانه؛ یا پول زیاد یا سال بعد به‌صورت رایگان!

پایگاه خبری فوتبالی - علی‌رغم خواسته سادیو مانه برای خروج از لیورپول در فصل تابستان، سران این باشگاه انگلیسی بعید است به قیمتی نازل راضی به فروش ستاره سنگالی تیم خود شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، سادیو مانه، مهاجم تیم ملی فوتبال سنگال و ستاره خط حمله باشگاه لیورپول تصمیم قطعی خود را برای خروج از این تیم انگلیسی گرفته و با هم‌بازیان و کادر فنی تیمش نیز خداحافظی کرده است.

اما با وجود آن‌که تنها یک سال از قرارداد این ستاره سنگالی با لیورپول باقی مانده، سران این تیم نیم خواهد با هر قیمتی بازیکن خود را بفروشند.

طبق اولین شنیده‌ها قیمت مانه حدود سی میلیون یورو برآورد شده بود که حدود نصف مبلغ ارزش این بازیکن در ترانسفرمارکت است؛ اما جدیدترین گزارشات حاکی از این نکته دارند که سران لیورپول در صورت عدم دریافت پیشنهاد مناسب ستاره خود را تا پایان مدت قراردادش نگاه می‌دارند و سپس به صورت آزاد به تیم دیگری منتقل می‌کنند.

گفته می‌شود که لیورپول پیشنهادی حدود پنجاه میلیون یورویی برای مانه می‌خواهد و به مبالغ کمتر از آن توجه نمی‌کند. از بایرن مونیخ به عنوان جدی‌ترین مشتری مانه یاد می‌شود که طبق گزارشات برای قراردادی سه ساله با این بازیکن به توافق شخصی رسیده است.

9404