تیم جدید زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 مشخص شد

تیم جدید زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو گوتزه که در رقابت های جام جهانی 2014 در برزیل تبدیل به یک چهره درخشان و ماندگار برای تیم ملی آلمان شد، اکنون به تیم اینتراخت فرانکفورت پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، ماریو گوتزه همان بازیکنی است که در فینال جام جهانی 2014 برزیل، تک گل تیم ملی آلمان را مقابل تیم ملی آرژانتین به ثمر رساند و بدین ترتیب باعث قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی 2014 شد. او روزگاری در دورتموند یک ستاره بود و همان درخشش او موجب شد تا در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ شود و به مدت سه فصل در جمع باواریایی ها باشد. البته او در بایرن مونیخ دچار افت شد و در نهایت دوباره به دورتموند برگشت. گوتزه از سال 2016 تا 2020 در دورتموند حضور داشت و پس از آن راهی پی اس وی آیندهوون شد و اکنون در تابستان 2022 راهی اینتراخت فرانکفورت شده است.

اینتراخت فرانکفورت در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و توانست قهرمان رقابت های لیگ اروپا شود. فرانکفورت در مسیر این قهرمانی بارسلونا را در نیوکمپ شکست داد و اکنون در تابستان بازیکنان جدیدی جذب می کند. باید دید که عملکرد ماریو گوتزه در اینتراخت فرانکفورت به چه شکل خواهد بود. او روزگاری به عنوان یک پدیده و استعداد نو ظهور شناخته می شد اما اکنون 30 سال دارد.

1470