لطیفی: ساپینتو فرمانده نسل طلایی پرتغال بود/ مربی جدید هم مورد حمایت مدیران استقلال است

لطیفی: ساپینتو فرمانده نسل طلایی پرتغال بود/ مربی جدید هم مورد حمایت مدیران استقلال است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «ریکاردو ساپینتو» یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال بود و در نسل طلایی فوتبال پرتغال در حضور فیگو، کاستا، گومز، کوتو، ویتور بایا و خیلی‌های دیگر، نقش کلیدی و تعیین‌کننده داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا, علی لطیفی با اشاره به انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان جانشین فرهاد مجیدی، اظهار داشت: اگر ساپینتو مثل مجیدی حمایت شود به طور حتم می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد. هواداران باید در نظر داشته باشند که حالا ساپینتو سرمربی استقلال است و باید با تمام وجود از او حمایت شود.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: به‌طور حتم آمار بازیکنی و عملکرد مربیگری ساپینتو حتی بهتر از استراماچونی است و او یکی از بهترین مربیانی است که روی نیمکت استقلال می‌نشیند.

لطیفی افزود: فرهاد مجیدی به درستی از سوی هواداران استقلال حمایت شد؛ شاید من موافق نوع بازی تیم مجیدی نبودم اما عملکردش به لحاظ نتیجه‌گیری فوق‌العاده بود و باید به دستاورد او در استقلال، احترام گذاشت.

وی تاکید کرد: مجیدی سه دوره در استقلال سابقه مربیگری داشت اما موفق نبود. او در سالی موفق به قهرمانی شد که مدیریت تیم برعهده مصطفی آجورلو یکی از بهترین مدیران فوتبالی ایران بود و فرهاد با استفاده از توان مدیریتی آجورلو توانست به موفقیت برسد. به طور حتم مدیریت فعلی می‌تواند همچون فصل گذشته به ساپینتو هم برای کسب یک افتخار دیگر کمک کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه به واسطه تبلیغات منفی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران عزیز صورت می‌گیرد، حضور خارجی‌ها در ایران سخت است اما باید آمدن ساپینتو را کاری بزرگ بدانیم و به طور حتم این مرد پرتغالی متوجه خواهد شد ایران و ایرانی در دنیا، بهترین هستند.

4154