رونمایی از جدیدترین خرید میلان؛ کاپیتان تیم ملی زیر 15 سال ایرلند

رونمایی از جدیدترین خرید میلان؛ کاپیتان تیم ملی زیر 15 سال ایرلند

پایگاه خبری فوتبالی - از ابتدا این ماجرا به نظر می‌رسید که هفرنان، نوجوان ایرلندی قصد دارد با تیم‌های میلان و سه باشگاه دیگر سری آ تمرین کند تا توانایی‌های خود را برای جذب شدن به این باشگاه‌ها نشان بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری ایندیپندنت، نوجوان ایرلندی پانزده ساله با نام کاتال هفرنان قصد داشت تا جهت نمایش توانایی‌های خود با تیم میلان و سه باشگاه دیگر سری آ تمرین کند. این در حالی است که میلان در مارکت اخیر با خریدهای جالب خود نشان داد که توجه خاصی به بخش آکادمی جوانان خود دارد. بازیکنان آینده‌داری چون امیل روباک، لوکاس یورکلوند و ویلگوت مارشاگه که هر سه از سوئد خریداری شدند.

این خبرگزاری چنین عنوان می‌کند که بازیکن پانزده ساله باشگاه کورک سیتی در آستانه ورود به تمرینات تیم‌های میلان، یوونتوس، رم و آتالانتا نیز بوده است که این موضوع می‌توانست باعث بسته شدن مسیر سنتی او در باشگاه‌های انگلیسی یا اسکاتلندی باشد.

هم‌چنین گفته شده است که استیون آیرلند، ملی‌پوش سابق ایرلندی در باز شدن درب‌های اروپا به روی این نوجوان تاثیرگذار بوده است.

اما مطابق با آخرین خبرهای منتشر شده در این زمینه، باشگاه کورک اخیرا با انتشار یک بیانیه، خبر پیوستن هفرنان به باشگاه میلان را تایید کرد و این انتقال به صورت دائمی صورت گرفته است. این بازیکن جوان در پایان ژانویه به صورت قرضی با بند خرید راهی میلان شده بود و موفق شد تا سیزده بازی برای تیم رده سنی زیر هجده سال روسونری و هم‌چنین نخستین بازی خود را برای تیم پریماورای میلان در اواخر فصل قبل انجام بدهد.

هفرنان پس از دائمی شدن قراردادش با میلان چنین می‌گوید: "کلمات نمی‌توانند احساسات فعلی من را توصیف کنند. در این‌جا عاشق همه چیزش هستم؛ فرهنگ، آب و هوا. از نخستین لحظه ورودم به این‌جا تک‌تک ثانیه‌هایش را دوست داشته‌ام. سخت تلاش می‌کنم تا هر روز بهتر و بهتر شوم."

9404