عليپور: با ترکیب جوان تری در مسابقات کافا حاضر می شویم

عليپور: با ترکیب جوان تری در مسابقات کافا حاضر می شویم

پایگاه خبری فوتبالی- مدير تيم ملى فوتبال بانوان از تلاش هاى سرمربى و اعضاى سابق كادر فنى تيم ملى بانوان قدردانى كرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال فاطمه عليپور مدير تيم ملى فوتبال بانوان در خصوص معرفى سرمربى و اعلام فهرست نفرات اين تيم به منظور حضور در مسابقات كافا گفت:ابتدا لازم است از تلاش ها وزحمات بی دریغ خانم ايراندوست و کادر مجرب ايشان در تيم ملى فوتبال بانوان قدردانى كنم که عملکرد موفقی داشتند و زحماتشان بر هیچ کس پوشیده نیست. جا دارد به ايشان و همکارانشان خسته نباشيد بگوييم و برای اعضای جدید کادر فنی تیم آرزوی موفقیت داشته باشم.همچنين اميدوارم با حمايت و همدلى همه جانبه خانواده فوتبال نتايج خوبى در مسابقات پیش روی كسب كنيم.

عليپور اضافه كرد:تيم ملى فوتبال بانوان با حضور نفرات دعوت شده براى حضور در مسابقات كافا آماده مى شود و اميدواريم با حمايت و پشتيبانى فدراسيون فوتبال بتوانيم در اين رقابت ها نيز عملكرد خوبى داشته باشيم.

مدير تيم ملى بانوان در پايان پيرامون عدم دعوت از بازيكنان تيم خاتون بم در اين اردو گفت:اين تصميم در راستاى حمايت فدراسيون از نماينده فوتبال ايران در مسابقات آسيايى اتخاذ شده و اميدواريم تيم خاتون در اين رقابت ها عملكرد موفقى داشته باشد و با حضور ملى پوشان خودش با تركيب كامل از اعتبار فوتبال بانوان ايران در قاره آسيا دفاع كند. طبیعتا تیم ملی در غیاب ملی پوشان خاتون بم در مسابقات کافا با ترکیب جوان تری حاضر می شود که امیدواریم این اتفاق موجب آینده نگری و ایجاد پشتوانه مناسب برای تیم ملی بانوان شود و در عین حال بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

4154