حمایت نویر از ستاره ملی‌پوش آلمانی: به کیفیتش باور داریم

حمایت نویر از ستاره ملی‌پوش آلمانی: به کیفیتش باور داریم

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال آلمان و کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ در گفت‌وگویی که با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده، به حمایت از لروی سانه، ستاره خط حمله مانشافت و باشگاه باواریایی پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، لروی سانه، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره سابق خط حمله باشگاه منچستر سیتی انگلستان و کنونی بایرن مونیخی‌های آلمانی در رقابت‌های فصل اول حضورش در تیم نخست شهر مونیخ ناامید کننده ظاهر شد و انتقادات بسیاری را برانگیخت. این بازیکن ملی‌پوش آلمانی در رقابت‌های فصل گذشته اما عملکرد خوبی در نیم فصل اول مسابقات داشت. با این اوصاف، ستاره ملی‌پوش آلمانی در شروع رقابت‌های سال جدید دوباره افت کرد تا انتقادات از این بازیکن بار دیگر شدت بگیرد.

حالا اما مانوئل نویر، سنگربان شماره یک و کاپیتان باواریایی‌ها و مانشافت ضمن اعلام حمایت از هم‌تیمی خودش در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در ارتباط با این بازیکن ملی‌پوش بایرن‌مونیخ چنین می‌گوید: "لروی سانه احساساتی است و در برخی موضوعات حساس است. همه عملکرد شش ماه نخست او را دیدیم. به همین دلیل است که برای من، لروی فصل بدی را پشت سر گذاشت. سال پر فراز و نشیبی برای او بود، درست مثل بایرن مونیخ. لروی سانه نیم‌فصل نخست فوق‌العاده‌ای داشت و این مسأله‌ای عالی بود. ما می‌دانیم که او چه توانایی‌هایی دارد و من کاملا مطمئن هستم که او بازیکن مهمی برای ما خواهد بود."

9404