حیدری: ماجدی برای حضور در انتخابات فدراسیون باید استعفا کند

حیدری: ماجدی برای حضور در انتخابات فدراسیون باید استعفا کند

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید کرد، سرپرست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات این فدراسیون باید از سمتش کناره‌گیری کند. 

به گزارش فوتبالی، طهمورث حیدری درباره فرایند انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: معمولاً 70 روز قبل از تاریخ انتخابات، فرایند انتخابات باید توسط دبیرکل فدراسیون اعلام شود، به نظر من امروز روزی است که این کار حتماً انجام می‌شود و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای فدراسیون فوتبال رقم می‌خورد و 8 شهریور ماه روز تعیین سرنوشت برای فوتبال کشور خواهد بود.

وی در واکنش به شائبه پیش آمده مبنی بر اینکه انتخابات فدراسیون توسط هیئت‌های استانی به سمت و سویی کشیده شود، خاطر نشان کرد: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال صاحبان تصمیم‌گیری فوتبال کشور هستند و باید تصمیم‌گیری کنند. به هر حال ایده‌ها‌‌ی‌شان محترم است و می‌توانند تصمیم بگیرند و بین افرادی که کاندیدا می‌شوند انتخاب کنند. به نظر من این رایزنی مشکلی ندارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد مشکلاتی که برای شهره موسوی نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال به وجود آمده است، گفت: با توجه به مشکلاتی که برای خانم موسوی پیش آمده ایشان در بازداشت است. حضور ایشان در هیئت رئیسه مشکل قانونی ندارد، مگر اینکه برای او محکومیت کیفری ایجاد شود. بعید می‌دانم تصمیم جدیدی در هیئت رئیسه درباره خانم موسوی گرفته شود مگر اینکه اتفاقی بیفتد که فدراسیون فوتبال نتواند از حضور قانونی ایشان استفاده کند. البته خانم موسوی فعلاً تصمیم به استعفا ندارد. ما هر وقت از طریق مراجع قانونی رایزنی کردیم تا خانم موسوی در جلسات حضور داشته باشد، مشکلی نبوده و ایشان به‌صورت آنلاین در جلسات شرکت کرده است.

حیدری در پاسخ به این پرسش که «هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضرب‌الاجلی تعیین نکرده است تا موسوی از سمتش استعفا کند؟»، خاطر نشان کرد: این موضوع بستگی به نظر خودش دارد. به هر حال مجمع به او رأی داده است و تا زمانی که محکومیت کیفری هم ایجاد نشود ما نمی‌توانیم نظر بدهیم. دبیرکل و سرپرست فدراسیون فوتبال کارهای موسوی را دقیقاً انجام می‌دهند و نگذاشتند که مشکلی پیش بیاید.

وی در پاسخ به این سؤال که فرآیند ثبت‌نام انتخابات چه زمانی شروع خواهد شد، یادآور شد: این مسائل را دبیرکل فدراسیون حتماً اعلام خواهد کرد و من نباید دخالت کنم. فکر می‌کنم امروز روزی است که برای انتخابات فدراسیون تعیین تکلیف می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که گفته می‌شود امضای کامرانی‌فر جعل شده است، گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد. ان‌شاءالله که چنین موضوعی اتفاقی نیفتاده باشد و اگر رخ داده باشد یک بداخلاقی است.

حیدری درباره جایگزینی سراجی در هیئت رئیسه تصریح کرد: جلسات هیئت رئیسه چون از حدنصاب تقریباً افتاده است، هنوز به این موضوع ورود نکردیم و از طرفی هم در تاریخ 8 شهریور برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف می‌شود و نمایندگان باشگاه‌ها در همان تاریخ به این موضوع هم رسیدگی خواهند کرد. یک دلیلی که هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون به این موضوع ورود نکردند این است که ما تا هشتم شهریور 70 روز مهلت داریم و در این مدت ان‌شاءالله تمام مسائل رسیدگی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که «ماجدی قصدی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارد؟»، اظهار داشت: تا الان چیزی اعلام نکرده است، اما اگر تصمیم بگیرد در انتخابات حضور داشته باشد باید از سمتش استعفا کند.

9719