شرط مهم مالدینی برای تمدید قرارداد با میلان/ پای اینتر در میان است!

شرط مهم مالدینی برای تمدید قرارداد با میلان/ پای اینتر در میان است!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که پائولو مالدینی برای تمدید قراردادش با روسونری خواهان قدرت عمل برابر با بپه ماروتا، همتای خود در اینتر شده و تنها چند روز سرنوشت‌ساز تا گرفتن قدرت مطلق از ایوان گازیدیس به عنوان مدیرعامل فعلی میلان باقی مانده که شرط اصلی تمدید قرارداد اسطوره روسونری است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ شهر رم پایتخت کشور ایتالیا، قراردادهای پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه آث میلان ایتالیا در تاریخ سی‌ام ماه ژوئن سال جاری میلادی یعنی همین ماه جاری به پایان می‌رسند و این در حالی است که هنوز امضای تمدید قرارداد از سوی طرفین زده نشده است.

تنها چند روز به پایان ماه ژوئن سال میلادی باقی مانده است و خبرنگار این نشریه ایتالیایی به کند و کاو و بررسی دلیل تاخیر امضای قرارداد این همکاری پرداخته است.

بر اساس این گزارش، پائولو مالدینی در زمینه تصمیم‌گیری‌های مرتبط با باشگاه آث میلان تضمین قدرت عمل بیشتری می‌خواهد. مدیر ورزشی روسونری در جلسه نخست با جری کاردیناله بسیار تاثیر خوبی از موسس شرکت آمریکایی رد برد و مالک جدید باشگاه آث میلان ایتالیا گرفته است و جری کاردیناله نیز در نخستین مصاحبه خود تاکید به ادامه همکاری این باشگاه با پائولو مالدینی و کلیدی بودن این موضوع در برنامه‌های آینده روسونری داشته است.

در واقع پائولو مالدینی قصد دارد تا در وظایف مرتبط با ایوان گازیدیس، مدیرعامل فعلی باشگاه آث میلان سهم و نقش داشته باشد و به عبارتی ساده‌تر، پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی کنونی روسونری خواهان در اختیار داشتن قدرتی در باشگاه آث میلان است که بپه ماروتا نظیر آن را در تیم رقیب همشهری یعنی اینتر در اختیار دارد.

9404