بایرن مونیخ اجازه خروج به لواندوفسکی نمی‌دهد

بایرن مونیخ اجازه خروج به لواندوفسکی نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ رسماً اعلام کرد که مدیران این باشگاه اجازه خروج به روبرت لواندوفسکی نخواهند داد و این ستاره 33 ساله لهستانی، فصل آینده نیز در آلیانز آرنا توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند. کاتالان‌ها خیلی وقت است که به دنبال جذب این مهاجم سی و سه ساله هستند. 

به نقل از سایت مارکا، اولی هوینس دراین باره به اشپورت1 گفت: "تیم جدید خیلی سخت در حال تلاش است. اگر چیزهایی که در جلسه هفته پیش گفتند را بتوانند اجرا کنند، تیم بسیار جذابی در فصل آینده با لواندوفسکی خواهیم داشت."

"اوضاع برای لواندوفسکی و مدیر برنامه‌هایش (پینی زهاوی) طبق خواسته‌شان پیش نرفت و برای همین ناراحت هستند. من مطمئنم که خورشید دوباره برروی بایرن مونیخ و لواندوفسکی خواهد تابید. همیشه اینطوری بوده."

"من به همه مدیران بایرن توصیه می‌کنم که روبرت را برای یک فصل دیگر به هرقیمتی حفظ کنند. بعد از آن خواهیم دید که او دلش می‌خواهد از بایرن برود یا نه."

4416