ابهام بزرگ در خصوص مهاجم مصدوم پرسپولیس

ابهام بزرگ در خصوص مهاجم مصدوم پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - وضعیت عیسی آل‌کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دو فصل گذشته گل‌های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، در دیماه سال قبل و در جریان بازی مقابل شهرخودرو در مشهد، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.
در ماه‌های اخیر و با وجود تأیید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی اما آل‌کثیر راضی به انجام جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که این مسأله با مخالفت کادر فی روبه‌رو شده بود.مهاجم پرسپولیس حتی با رباط پاره در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کرد ولی یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را به این بازیکن نمی‌داد . با وجود گذشت ۴ ماه از مصدومیت عیسی، این بازیکن برای انجام عمل جراحی مقاومت زیادی انجام داد و قصد نداشت این کار را انجام دهد.

چه بسا که اگر او همان موقع این کار را می‌کرد، می‌توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته مشاوره‌هایی که به آل کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد. بعد از اینکه یحیی گل محمدی به صورت سفت و سخت جلوی این بازیکن ایستاد و اجازه همراهی را به عیسی نداد، آل کثیر بعد از مدت‌ها بالاخره تصمیم خود را برای جراحی گرفت و بالاخره زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

به این ترتیب عیسی برای بازگشت به میادین به چیزی حدود ۶ ماه زمان نیاز دارد و به طور حتم این بازیکن نیم فصل اول سال آینده را هم از دست خواهد داد. آل کثیر اگر همان موقع و ۴ ماه قبل که دچار آسیب دیدگی شد، جراحی می‌کرد، می‌توانست به راحتی از ابتدای لیگ جدید بازی کند ولی لجبازی این بازیکن باعث شد نه تنها یک نیم فصل را اضافه تر از دست بدهد، بلکه همین موضوع ممکن است باعث شود تا قراردادش با پرسپولیسی‌ها تمدید نشود.

از زمان مصدومیت عیسی تا زمان بازگشت احتمالی این بازیکن به میادین حدود ۱۰ ماه طول خواهد کشید و این مدت احتمالا طولانی ترین زمان دوری یک بازیکن بعد از پارگی رباط صلیبی خواهد بود.باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرده و با چند گزینه هم به توافق رسیده است.

به طور حتم پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده یک یا دو مهاجم به خدمت خواهند گرفت و در صورت وقوع چنین اتفاقی آینده آل کثیر در پرسپولیس با ابهاماتی مواجه خواهد شد. از طرفی خود عیسی به طور طبیعی انتظار دارد قراردادش تمدید شود تا با روحیه و انگیزه بالاتری دوران مصدومیتش را سپری کند و به میادین بازگردد.

در طرف مقابل باشگاه پرسپولیس هم باید به فکر منافع تیم خود باشد و شاید تمدید قرارداد با بازیکن بالای ۳۰ سال که به تازگی رباط صلیبی پاره کرده است، نتواند کمکی در آینده به پرسپولیس بکند. در نهایت آنطور که شنیدیم، یحیی گل محمدی باید نظر نهایی را در خصوص تمدید یا عدم تمدید قرارداد با آل کثیر بدهد و خود یحیی هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است. گل محمدی قصد دارد بعد از پایان نقل و انتقالات و پس از جذب مهاجم و بررسی شرایط موجود تصمیم نهایی را بگیرد. به هر حال چیزی که مشخص است، عیسی کار بسیار سختی برای حضور دوباره در پرسپولیس دارد، به خصوص اینکه این بازیکن به طور حتم نیم فصل نخست لیگ بیست و دوم را از دست خواهد داد.

1470