عکس؛ آنچلوتی و همسرش تماشاگر ویژه ال‌کلاسیکوی بسکتبال

عکس؛ آنچلوتی و همسرش تماشاگر ویژه ال‌کلاسیکوی بسکتبال

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در چهارچوب دیدار نهایی و به نوعی فینال رقابت های لیگ بسکتبال اسپانیا، شب گذشته به مصاف هم رفتند و در نهایت این رئال مادرید بود که توانست به نتیجه 81 بر 74 بارسلونا را شکست دهد و قهرمان رقابت های لیگ بسکتبال اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، این سی و ششمین قهرمانی تیم بسکتبال رئال مادرید در رقابت های لیگ اسپانیا بود و بدین ترتیب تیم بسکتبال رئال مادرید هم مثل تیم فوتبال رئال مادرید، در لیگ بسکتبال اسپانیا تیمی پر افتخار است.

یکی از تماشاگر های ویژه این ال کلاسیکوی بسکتبال، کارلو آنچلوتی بود که به همراه همسرش به تماشای این دیدار رفته بود و در نهایت قهرمانی تیم بسکتبال رئال مادرید را از نزدیک نظاره گر بود.

ماریان بارنا مک کلی، همسر کارلو آنچلوتی است که اهل کشور کانادا است. او یک مشاور مالی است و آشنایی او با کارلو آنچلوتی از سال 2011 میلادی اتفاق افتاد. اکنون او هم در کنار کارلو آنچلوتی به تماشای رقابت های ورزشی می رود و این بار به تماشای ال کلاسیکوی بسکتبال رفته بودند.

آنچلوتی در فصلی که گذشت به همراه رئال مادرید توانست قهرمان رقابت های سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و بدین ترتیب یک فصل بی نظیر و رویایی را رقم بزند.

1470