پیشنهاد سایت خارجی به منچستریونایتد برای جذب طارمی

پیشنهاد سایت خارجی به منچستریونایتد برای جذب طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت انگلیسی زبان به باشگاه منچستریونایتد توصیه کرد که مهاجم تیم ملی ایران را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، سایت «Breaking The Lines» با انتقاد از سیاست‌های نقل‌وانتقالاتی شیاطین سرخ نوشت: «در دنیای فوتبال که پول حرف اول را می‌زند، منچستریونایتد باشگاهی است که از خریدهایی با ارقام سنگین دوری نمی‌کند. از زمانی که سر الکس فرگوسن اقدام به ترک این باشگاه کرد، شیاطین سرخ 871 میلیون یورو برای جذب 20 بازیکن هزینه کرده‌اند. باشگاه برای فصل آینده باید رویکرد متفاوتی در پیش بگیرد و در پُست‌هایی بازیکن جذب کند که نیاز به نفرات جدید دارد. خرید بازیکنانی که مورد توجه سرمربی هستند و توجه به سبک بازی آنها، اولویت‌هایی است که شیاطین سرخ باید در نظر داشته باشد».

این سایت سپس بازیکنانی را به منچستریونایتد پیشنهاد کرد که می‌توانند شرایط تیم را بهتر کنند و در میان آنها، به مهدی طارمی اشاره کرد. در گزارش مربوط به مهاجم ایرانی پورتو آمده است: «طارمی دیر و تنها با مبلغ 4.5 میلیون یورو وارد فوتبال اروپا شد. این مهاجم بلندقد که همیشه چشم به دروازه رقیب دارد، توانایی فنی خود را با زدن 26 گل و دادن 17 پاس گل نشان داد. اگر رونالدو یک سال دیگر گزینه اصلی خط حمله منچستریونایتد بماند، طارمی می‌تواند مهاجم دوم تیم باشد؛ پُستی که او 29 بار در آن به میدان رفت و 14 گل و 14 پاس گل به نام خود ثبت کرد. توانایی طارمی در عقب آمدن و فراهم کردن گزینه‌های پاس می‌تواند فضا را برای دیگر مهاجم یونایتد مهیا کند تا بین مدافعان قرار بگیرد. این مهاجم 29 ساله تا 2024 با پورتو قرارداد دارد، اما می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای منچستریونایتد باشد».

فرنکی دیونگ و عثمان دمبله از بارسلونا، اسماعیل بن‌ناصر از میلان، لوئیس سینیسترا از فاینورد، محمد سیماکان و کریستوفر انکونکو از لایپزیگ، جورین تیمبر از آژاکس، مارکوس پدرسن از فاینورد و ابراهیم سانگاره از آیندهوون، سایر گزینه‌های پیشنهادی «Breaking The Lines» به منچستریونایتد به شمار می‌روند.

9719