دو علت اصلی تمایل دورتموند به فروش ستاره خط دفاعی تیم خود

دو علت اصلی تمایل دورتموند به فروش ستاره خط دفاعی تیم خود

پایگاه خبری فوتبالی - آیا رافائل گوئررو به پایان راه خود در وستفالن رسیده است؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی روهر ناخریشتن، رافائل گوئررو از بهترین بازیکنان چند فصل گذشته بروسیا دورتموند بوده و انعطاف خوبی به سمت چپ زنبورها داده است. شایعات زیادی پیرامون آینده او وجود دارد و حالا همه چیز جدی شده است.

به نقل از خبرنگار نشریه روهر ناخریشتن که ارتباط نزدیکی با باشگاه دورتموند دارد، سران بروسیا دورتموند به رافائل گوئررو اعلام کرده‌اند که او می‌تواند در تابستان این باشگاه را ترک کند. دورتموند نسبت به فروش او تمایل نشان می‌دهد و این مسئله هم علت مشخصی دارد.

اما چرا دورتموند می‌خواهد مدافع محبوب خود را به فروش برساند؟!

خبرنگار نشریه روهر ناخریشتن در گزارش خود علت فروش گوئررو را توضیح می‌دهد. خبرنگار این نشریه در گزارش خود چنین می‌نویسد که علت اصلی فروش احتمالی گوئررو، عملکرد ضعیف او در خط دفاعی است. به نظر می‌رسد که زنبورها از تکنیک فردی او راضی هستند اما عملکرد دفاعی او را نمی‌پسندند.

علت دوم هم مصدومیت‌های متعدد او عنوان شده است. او در فصل گذشته پنج بار مشکلات عضلانی داشت و غیبت‌های زیادی را ثبت کرد. زنبورها امیدوارند بتوانند با فروش گوئررو بیست و پنج میلیون یورو کسب کنند و دیوید راوم را با سی میلیون یورو از هوفنهایم به خدمت بگیرند.

قرارداد گوئرروی بیست و هشت ساله تا فصل تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی اعتبار دارد و به همین خاطر تصمیم درباره آینده این بازیکن به زودی اتخاذ خواهد شد. به نظر می‌رسد او تمایلی به ترک وستفالن نداشته باشد!

9404