هشدار مجدد اسطوره بایرن‌مونیخ/ قهرمان آلمان به سوی دو قطبی شدن!

هشدار مجدد اسطوره بایرن‌مونیخ/ قهرمان آلمان به سوی دو قطبی شدن!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان سابق مانشافت و باواریایی‌ها معتقد است که کسب تنها جام داخلی لیگ آلمان در دراز مدت برای سرمربی جدید تیم کافی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، باشگاه بایرن مونیخ آلمان با هدایت یولیان ناگلزمان در فصل گذشته تنها موفق به کسب عنوان قهرمانی را بوندس‌لیگا شد. اگر چه عمکلرد ضعیف یولیان ناگلزمان خصوصا در رقابت‌های نیم فصل دوم تا حدودی پشت سال اولی بودن این سرمت قرار گرفته، اما فیلیپ لام هشدار داد که شرایط تیم باید در سال‌های بعد بهتر شود و می‌گوید: "چنین نتیجه‌گیری ممکن است در آینده برای یولیان ناگلزمان کافی نباشد. در دراز مدت کسب فقط یک عنوان در هر فصل برای بایرن مونیخ قابل قبول نیست."

فیلیپ لام هم‌چنین با تمجید از اولی هوینس ابراز نگرانی کرد که وضعیت این باشگاه آلمانی به سمت دو قطبی شدن پیش می‌رود: "هوینس بایرن مونیخ را شکل داده و همه می‌دانند که باشگاه در قلب او جای دارد. اما می‌توانید ببینید که در طی پنجاه سال گذشته، شرایط اف سی بایرن به سمت دو قطبی شدن پیش رفته است. فیلیپ لام در رابطه با خروج احتمالی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و البته بوندس‌لیگا هم گفت: "شرم‌آور است که فردی مانند او بوندس‌لیگا را ترک کند."

9404