سوپرجام بعد از شروع لیگ؟ احتمالش وجود دارد

سوپرجام بعد از شروع لیگ؟ احتمالش وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد امسال هم مسابقه سوپرجام، بعد از شروع لیگ برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، عرف بر این است که این مسابقه، قبل از شروع لیگ انجام شود اما طی دو سال گذشته که چنین اتفاقی رخ نداد و در شرایطی که پیش از این مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، از برگزاری قطعی سوپرجام قبل از شروع لیگ خبر داده بود اما این احتمال وجود دارد که سوپرجام، در تاریخ مورد نظر سازمان لیگ برگزار نشود.

سهیل مهدی امروز در حاشیه کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه‌های لیگ برتر در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری سوپرجام گفت:" 20 مرداد تاریخ شروع لیگ است که بعد از ایام تاسوعا و عاشوراست. سعی می‌کنیم بعد از این ایام لیگ را با سوپرجام شروع کنیم تا تداخلی به وجود نیاید. تخمین ما برای برگزاری سوپرجام 20 یا 21 مرداد ماه است. لیگ جدید را با سوپرجام برگزار می‌کنیم، مگر اینکه شرایط مهیا نشود و مجبور شویم سوپرجام را به زمانی دیگر موکول کنیم."

تنها دلیلی که احتمال دارد سوپرجام بعد از شروع لیگ برگزار شود، همزمانی آن با روزهای بعد از شهادت امام حسین(ع) است که با توجه به اینکه دیدار سوپرجام با جشن قهرمانی یکی از دو تیم استقلال یا نساجی به پایان خواهد رسید، ممکن است سازمان لیگ تصمیم بگیرد سوپرجام را در تاریخی به جز 20 یا 21 مرداد برگزار کند.

6621