عکس؛ جشن تولد پسر رونالدو با کیکی با طرح توپ فوتبال

عکس؛ جشن تولد پسر رونالدو با کیکی با طرح توپ فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یک روز به خودش از تمرینات سنگین خود مرخصی داد تا در جشن تولد دوازده سالگی پسرش جونیور شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، پسر کریستیانو رونالدو جشن تولدش را در کنار خانواده اش در مایورکا برگزار کرد. جونیور که در تیم نونهالان منچستریونایتد بازی می کند و به شدت فوتبالی است، کیک تولدی با طرح توپ فوتبال را برای تولدش  در اختیار داشت. این مراسم فرصت خوبی برای رونالدو بود تا بالاخره بعد از مدتها بتواند استراحت کند و از فشارهای تمرینات روزمره خود دور شود.

رونالدو دو روز پیش نیز تصویری از خودش در کنار پسرش جونیور در اینستاگرام منتشر کرده بود و تولدش را تبریک گفته بود. جونیور بزرگترین فرزند از میان پنج فرزند رونالدوست. کوچکترین فرزند ستاره پرتغالی فقط دو ماه سن دارد.

پسر رونالدو در تیم نونهالان منچستریونایتد در کنار کای پسر وین رونی بازی می کند.  رونالدو و خانواده اش در حال سپری کردن تعطیلات در مایورکا هستند. ستاره پرتغالی  در سن 37 سالگی همچنان آمادگی بدنی فوق العاده ای دارد و تا جایی که بتواند با حجم عضلاتش پز می دهد. کریستیانو با وجود شایعات پرشمار به نظر می رسد که فصل آینده زیر نظر تن هاگ در اولدترافورد حضور خواهد داشت.

4125