شبی که وینیسیوس با روبرتو کارلوس و رونالدینیو هم‌بازی شد!

شبی که وینیسیوس با روبرتو کارلوس و رونالدینیو هم‌بازی شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو و روبرتو کارلوس دو اسطوره فوتبال برزیل شنبه شب میزبان ستارگان سرشناس دنیای ورزش، موسیقی و بسکتبال بودند و یک بازی نمایشی جذاب را تقدیمتماشاگران کردند.

به گزارش فوتبالی، این مسابقه تحت عنوان "بازی زیبا" برگزار شد که تیم رونالدینیو در ترکیب اولیه خود ستارگانی نظیر رنه هیگوئیتا، کلایورت، پوگبا، دیبالا و وینیسیوس را داشت و در تیم روبرتو کارلوس نیز در ترکیب اولیه چهره هایی نظیر کافو، ریوالدو، والدراما، فالکائو و آلفونسو دیویس حضور داشتند.

ترکیب اصلی تیم رونالدینیو بدین ترتیب بود: هیگوئیتا، آلدایر، رافا مارکز، لوگانو، رونالدینیو، دیبالا، پوگبا، ماتوئیدی، رائو آلخاندرو (خواننده)، وینیسیوس و کلایورت.

ترکیب اصلی تیم روبرتو کارلوس هم بدین شرح بود: میمو کونته، روبرتو کارلوس، کافو، میلیتائو، ویدال، والدراما، ریوالدو، دیویس، فالکائو، نانی و ترزگه.

رونالدینیو در دقیقه هفتم بازی اولین گل این مسابقه را به ثمر رساند و فالکائو کمی بعد کار را به تساوی کشاند. ریوالدو، کافو و دیبالا برخی دیگر از گلزنان نیمه اول بودند در حالی که وینیسیوس جونیور برای تیم رونالدینیو گلزنی کرد. تیم روبرتو کارلوس با نتیجه هشت بر پنج در نیمه اول پیروز شد.

در نیمه دوم وینیسیوس جونیور به تیم روبرتو کارلوس ملحق شد  تا بازی 9 گل دیگر داشته باشد و حتی استیو نش اسطوره بسکتبال دنیا هم گلزنی کرد تا تیم روبرتو کارلوس با نتیجه دوازده بر ده پیروز شود.

4125