رسمی/ بردیف سرمربی تراکتور شد

رسمی/ بردیف سرمربی تراکتور شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ترک تبار روسی به صورت رسمی هدایت تراکتور تبریز را بر عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، قربان بردیف که طی چند روز گذشته مذاکراتی با مدیران باشگاه تراکتور برای قبول هدایت این تیم انجام داده بود بالاخره با این تیم به توافق رسید تا هدایت پرشورها را در لیگ بیست و دوم بر عهده بگیرد.

قربان بردیف دو بار به عنوان مربی فاتح لیگ روسیه شده و حالا در 69 سالگی به لیگ برتر ایران خواهد آمد تا فصل آینده تراکتور را به دوران اوج خود برگرداند.

 هواداران فوتبال ایران این مربی را به خاطر همکاری او با سردار آزمون و همچنین سعید عزت‌اللهی می‌شناسند. بردیف اولین مربی سردار در این لیگ بود و او را چند بار با خودش به تیم‌های مختلف برد.

 انتخاب بردیف، انتخاب جذابی برای ساختن یک تیم متفاوت در باشگاه تراکتور خواهد بود. 

باید منتظر ماند و دید این مربی قادر خواهد بود تراکتور را به دوران اوج خود برگرداند تا بتواند با مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم رقابت کند یا نه.

به این نکته هم اشاره کنیم که بردیف نه تنها سرمربی تراکتور است بلکه طبق اطلاعیه این باشگاه، او علاوه بر آماده سازی تیم بزرگسالان تراکتور برای حضور در دوره بیست و دوم لیگ برتر، روی تمامی فعالیت های فوتبالی تراکتور از سطح آکادمی، فوتبال پایه و فراهم سازی زیرساخت حرفه‌ای باشگاه نظارت خواهد داشت و در واقع یک سوپروایزر خواهد بود.

7655