خروجی افشای قرارداد سرمربی پرسپولیس؛ یحیی و احتمال تجربه یک فصل سخت

خروجی افشای قرارداد سرمربی پرسپولیس؛ یحیی و احتمال تجربه یک فصل سخت

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی قرمزها فصل سختی را در پیش رو خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز جمعه با حضور در برنامه ورزشگاه، رقم حدودی قرارداد سرمربی تیمش را فاش کرد تا خواسته یا ناخواسته باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی شود.

 البته ساعاتی بعد روابط عمومی پرسپولیس دست به کار شد و بلافاصله در یک اصلاحیه که روی خروجی سایت باشگاه قرار داد، زمان این قرارداد را به جای دو سال، سه سال اعلام کرد اما این موضوع باعث نشد که واکنش‌ها به رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی کم شود و به نظر می‌رسد او باید از الان خودش را برای پشت سر گذاشتن یک فصل سخت آماده کند به خصوص که مدیران پرسپولیس تمام تلاششان را کردند تا بازیکنان مورد نظر یحیی را جذب کنند.  

قاعدتا اگر گل‌محمدی کارش را در پرسپولیس به درستی انجام بدهد، نباید نگران لو رفتن این رقم قرارداد باشد چراکه اگر او بتواند فصل آینده با پرسپولیس قهرمان شود، کسی به رقم قرارداد او خرده نخواهد گرفت منتهی این احتمال وجود دارد که با یکی دو نتیجه بد، سیل حملات به سرمربی پرسپولیس، حداقل در فضای مجازی شروع شود و منتقدان او سراغ محاسبه رقمی بروند که هر ساعت و هر هفته وارد حساب سرمربی پرسپولیس می‌شود. این نکته را هم باید در نظر گرفت که انگار درویش قلبا به حضور یحیی در پرسپولیس راضی نیست اما گل محمدی قرارداد دارد و مطمئنا هم باید باشگاه به قراردادش پایبند باشد و هم یحیی. مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای بیفتد. 

حال باید منتظر ماند و دید سرمربی قرمزها با نتایجی که در مسابقات فصل آینده کسب خواهد کرد فشار افشای رقم قراردادش توسط مدیرعامل این باشگاه را از روی خود بر خواهد داشت یا نه.

7655