عکس؛ تقدیر از مهاجم بارسلونا به خاطر محبتش نسبت به غنا

عکس؛ تقدیر از مهاجم بارسلونا به خاطر محبتش نسبت به غنا

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دیپای مهاجم هلندی - غنایی بارسلونا هزینه ساخت سرویس های بهداشتی یک مدرسه برای کودکان نابینا و ناشنوا در کشور غنا را پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ستاره بارسلونا از طریق بنیاد خیریه خود هزینه بازسازی سرویس های بهداشتی قدیمی مدرسه نابینایان و ناشنوایان را پرداخت. ستاره هلندی عادت دارد که در غنا که به نوعی کشور دومش محسوب می شود، کارهای خیریه را انجام بدهد. وی که اخیرا با رئیس جمهور غنا ملاقات کرده بود، در این باره گفت:"خیلی خوشحالم که در این جا هستم و می توانیم ببینیم که امکانات جدیدی به مدرسه اضافه شده است."

ممفیس دیپای در اولین فصلش در بارسلونا در 28 بازی دوازده گل به ثمر رساند و نمایش خوبی داشت هر چند که جذب احتمالی لواندوفسکی می تواند آینده وی را با تردید مواجه کند.

البته دپای در سفر به غنا تنها نیست چرا که به طور مثال ادگار داویدز بازیکن سابق یوونتوس و بارسلونا و کوئینی پرومس دیگر بازیکن باتجربه فوتبال هلند نیز او را همراهی می کنند.

ممفیس در سال 1994 در شهر موردخت با پدری غنایی و مادری هلندی متولد شد و با توجه به این که در کشور هلند رشد کرد، ترجیح داد که برای نارنجی پوشان بازی کند اما کشور غنا نیز به نوعی کشور دوم وی محسوب می شود و در سالهای اخیر همواره برای امور خیریه به این کشور سفر کرده است و دلیل ملاقات وی با رئیس جمهور غنا نیز تقدیر از اقدامات خیریه وی بوده است.

4125