وایرال شدن تیپ صورتی ستاره مورد نظر بارسلونا

وایرال شدن تیپ صورتی ستاره مورد نظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی قطعا یکی از چهره های مهم نقل و انتقالات تابستان 2022 خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، روبرت تصمیم قطعی خود را برای ترک بایرن مونیخ در تابستان 2022 گرفته است. این بازیکن هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد اما می خواهد هر طور که شده جدا شود چرا که عزمش را جزم کرده تا چالشی جدید را در خارج از بوندسلیگا داشته باشد. این مهاجم پس از سالها حضور در دورتموند و بایرن مونیخ می خواهد راهی لالیگا شود تا برای بارسلونا بازی کند. مهاجم لهستانی در سالهای اخیر با رئال مادرید تماس هایی گرفته بود اما درخشش بنزما باعث شد تا جایی در رئال نداشته باشد و حالا انتقال وی به بارسلونا محتمل به نظر می رسد.

در حال حاضر بایرن مونیخ در مقابل جدایی لواندوفسکی مقاومت می کند در حالی که بارسلونا امیدوار است که بتواند انتقال را با مبلغی در حدود 40 میلیون یورو به سرانجام برساند. ژاوی و لاپورتا به دنبال تغییر چهره تیمشان هستند و بازیکنی با تجربه و شم گلزنی لواندوفسکی می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد تا با حس و حالی جدید برای فصل آینده آماده شوند. در حقیقت بارسا از زمان جدایی مسی نبود یک لیدر هجومی را در ترکیبش حس می کند و لواندوفسکی می تواند به خوبی این نقش را بپذیرد.

لواندوفسکی حالا تصویری از خودش با پیراهن صورتی منتشر کرده است که دکور صورتی رنگی هم پشت سرش دیده می شود و این تیپ را تیپ تابستانی خود معرفی کرده است!

4125