ظاهر عجیب امباپه در مراکش با پوشاندن صورتش

ظاهر عجیب امباپه در مراکش با پوشاندن صورتش

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه پس از دور زدن رئال مادرید و تمدید قرارداد با پی اس جی به یکی از جنجالی ترین چهره های فوتبال دنیا در سال 2022 تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، امباپه پس از تمدید قرارداد با پی اس جی به اردوی تیم ملی فرانسه رفت و از هفته گذشته و با اتمام لیگ ملت های اروپا تعطیلاتش را آغاز کرده است. کیلیان تصمیم گرفته است که برای سپری کردن تعطیلات به کشور دوست صمیمی خود اشرف حکیمی برود. در حقیقت امباپه رابطه بسیار خوبی با اشرف دارد و ماه گذشته نیز به همراه دفاع راست پی اس جی به مادرید سفر کرده بود و در آن جا به خانه مدافع مراکشی الاصل رفته بود.

حالا امباپه برای تعطیلات تابستانی تصمیم گرفته که به کشور مراکش سفر کند. امباپه حتی در زمان برگزاری جشنواره کن هم به همراه اشرف به این شهر سفر کرده بود تا مشخص شود که این دو کاملا با هم جور هستند و برنامه وقتگذرانی خود را با همدیگر تنظیم می کنند. امباپه حالا تصویر عجیبی از خودش منتشر کرده است که با یک شال آبی سعی کرده صورتش را بپوشاند تا دچار آفتاب سوختگی صورتش نشود. در حقیقت امباپه به جز چشمانش کل سر و صورتش را مخفی کرده است و این تصویر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

امباپه حالا باید آماده حضور در ترکیب پی اس جی در فصل آینده شود. پاریسی ها می خواهند هر طور که شده طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را بشکنند و در حال حاضر امباپه چهره و ستاره اصلی پروژه قطری ها در پاریس به شمار می رود.

4125