ابهام روز؛ نقش حسینی در پرسپولیس فصل آینده چیست؟

ابهام روز؛ نقش حسینی در پرسپولیس فصل آینده چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان(سابق) شماره 4 قرمزها چه نقشی در پرسپولیس فصل آینده خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که برخی هواداران پرسپولیس امیدوار بودند سیدجلال حسینی در فصل آینده مسابقات لیگ برتر نیز به عنوان بازیکن به میدان برود اما به نظر می‌رسد او تصمیم گرفته با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کند  تصمیمش را برای خداحافظی با رده باشگاهی به مانند رده ملی عملی کرد و به فهرست بازیکنان بزرگی پیوست که با پیراهن پرسپولیس از دوران بازی وداع کرده‌اند.

اما آنچه درباره سیدجلال حسینی مبهم است نقش او در پرسپولیس فصل آینده خواهد بود و اساسا این سوال مطرح می‌شود چرا کاپیتان قرمزها علیرغم اینکه پیش از این در گفت و گویی اعلام کرده بود قصد دارد به بازی در مستطیل سبز ادامه دهد اما به یکباره تصمیم به خداحافظی گرفت تا به کادرفنی اضافه شود.

آنچه مشخص است این مسأله از جایی بیرون آمد که نزدیکان به یحیی گل‌محمدی دنبال فرمولی برای خروج محترمانه کاپیتان پرسپولیس از تیم می‌گشتند تا بیرون نشاندن‌های او بیش از این حرمتش را خدشه‌دار نکند. از این‌رو بحث مربی – بازیکن شدن سیدجلال مطرح شد. چیزی که اواخر دوران بازیگری کریم باقری به او پیشنهاد شده بود اما باقری با این پیشنهاد کنار نیامد. حالا مشخص نیست که سیدجلال چه واکنشی در قبال این موضوع دارد و آیا پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را قبول خواهد کرد یا نه. 

آنچه از آخرین صحبت‌های سیدجلال حسینی برداشت می‌شود، این است که او دوست دارد یک فصل دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند و این احتمال وجود دارد که او در سال آخر حضورش در پرسپولیس، به عنوان بازیکن – مربی در کنار تیم باشد هر چند که هنوز معلوم نیست سیدجلال به عنوان مربی، دقیقا چه جایگاهی در کادر فنی تیم یحیی گل‌محمدی دارد.

با توجه به توافق حمید مطهری و باشگاه نساجی، در صورت جدایی مطهری از پرسپولیس، یک جای خالی در کادر فنی این تیم برای سیدجلال پیدا خواهد شد هر چند که او مدرک مربیگری ندارد و این احتمال هست که او مجبور شود به عنوان مربی، بازیهای تیمش را از روی سکوها و نه از روی نیمکت دنبال کند.

7655