مدیرعامل 90 ارومیه: تیم‌های سابقه دار در تبانی را بررسی کنید/کمیته اخلاق حق را به حقدار بدهد

مدیرعامل 90 ارومیه: تیم‌های سابقه دار در تبانی را بررسی کنید/کمیته اخلاق حق را به حقدار بدهد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: امیدواریم کمیته اخلاق به موضوع تبانی ورود کرده و حق را به حقدار برساند

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه باشگاه 90 ارومیه، یحیی بهاری در خصوص اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار داشت: اتفاقات شبه‌دار و مشکوک زیادی در هفته‌های پایانی مسابقات رخ داد، از مردود اعلام کردن گل سالم تیم ۹۰ در مقابل رقیب خود (ون پارس) گرفته تا محروم کردن ۳ بازیکن تاثیرگذار تیم ما، کسر ۳ امتیاز دیدار مقابل شهید قندی و همچنین گل‌های مشکوکی که ون پارس در ۲ مسابقه مقابل شاهین بندرعامری و ایمان سبز شیراز به ثمر رساند.

مدیرعامل ۹۰ ارومیه با تاکید بر اینکه همانند سال گذشته احتمال وجود تبانی و زدوبند در این دیدارها وجود دارد، تصریح کرد: عملکرد برخی تیم‌ها که سابقه تبانی در لیگ دو را دارند و در تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ یک نیز تاثیر به سزایی آفریدند باید مورد بررسی قرار بگیرد تا حق هیچ تیمی ضایع نگردد. فدراسیون فوتبال و تمامی کمیته‌های زیر‌ مجموعه این نهاد باید هر چه سریع‌تر و با تمام دقت اتفاقات رخ داده در سه چهار هفته پایانی لیگ دو را زیر نظر گرفته و موارد مشکوک را مورد بررسی و تفحص قرار دهند. 

بهاری با اشاره به اینکه سکوت در خصوص اتفاقات دیدار ون پارس و ایمان سبز خیانت بزرگی به فوتبال کشور است، گفت: با توجه به مدارک و مستنداتی که در اختیار داریم امیدواریم کمیته اخلاق همانند فصل گذشته به موضوع تبانی در این  این فصل نیز ورود کرده و حق را به حقدار برساند. مردم ارومیه به خصوص قشر جوان با تیم ۹۰ زندگی می‌کنند و در ورزشگاه شهیدباکری نیز نشان دادند که از پرهوادارترین تیم‌‌های فوتبال ایران است. امیدوارم با تلاش مدیران فدراسیون فوتبال هیچ حقی از تیم ۹۰ ضایع نشود.

7777