ازبکستان- عربستان؛ امشب فینال زیر ۲۳سال آسیا

ازبکستان- عربستان؛ امشب فینال زیر ۲۳سال آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- عبستان و ازبکستان تیم‌های سرسختی بودند که با روندی بسیار خوب شروع کردند و حالا در فینال حضور دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امشب پرونده مسابقات زیر ۲۳سال آسیا با برگزاری مسابقه فینال این رقابت‌ها بسته خواهد شد. در این مسابقات برخلاف انتظار شاگردان مهدی مهدوی‌کیا نتوانستند به دور حذفی برسند تا از آن گروه ازبکستان شگفتی‌ساز مراحل را یکی پس از دیگری طی کند.

در آخرین مسابقه تورنمنت قهرمانی زیر ۲۳سال آسیا ازبکستان میزبان به مصاف عربستان سعودی خواهد رفت. عربستان برای رسیدن به فینال در دور گروهی با ژاپن مساوی کرد، تاجیکستان و امارات را شکست داد و در مراحل حذفی نیز با نتیجه مشابه دو بر صفر ویتنام و استرالیا را شکست داد و فینالیست شد.

از آن سو ازبکستان که با ایران همگروه بود ترکمنستان و قطر را شکست داد و مقابل ایران متوقف شد تا راهی مرحله حذفی شود. ازبک‌ها در یک چهارم در ضربات پنالتی عراق را بردند و در نیمه نهایی با برتری دو بر صفر مقابل ژاپن به بازی پایانی راه یافتند.


ازبک‌ها در نیمه‌نهایی به دلیل رفتار تماشاگرانشان از حمایت آنها محروم بودند و باید دید در فینال امشب می‌توانند به شگفتی‌سازی با کسب عنوان قهرمانی ادامه بدهند یا خیر.

7777