دو پیشنهاد از ایتالیا و پرتغال برای کریستیانو رونالدو

دو پیشنهاد از ایتالیا و پرتغال برای کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی "لارپابلیکا" گزارش داده است که کریستیانو رونالدو در صورتی که قصد ترک منچستریونایتد را داشته باشد، با پیشنهادهایی برای بازگشت به اسپورتینگ پرتغال و حضور در رم برای بازی در تیم هموطنش ژوزه مورینیو مواجه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و شایعاتی در مورد جدایی ستاره پرتغالی مطرح است. البته خود رونالدو این شایعات را تکذیب کرده بود:" خوشحال بودم که به باشگاهی برگشتم که باعث رشد دوران فوتبالم شد و این باورنکردنی بود. هنوز از حضور در این جا خوشحال هستم و خواهم بود. رکوردها خودشان به دست خواهند آمد. می خواهم به تلاش ادامه بدهم."

با این وجود رونالدو اگر بخواهد فصل آینده در تورنمنت محبوبش یعنی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، باید از یونایتد برود. اسپورتینگ پرتغال باشگاه دوران کودکی رونالدو می تواند یکی از گزینه های وی باشد. رونالدو هنوز یک سال دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد. گزینه دیگر یعنی رم البته فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و همچون یونایتد در لیگ اروپا حضور خواهد داشت.ایتالیایی ها به عنوان قهرمان لیگ کنفرانس، انگیزه ویژه ای برای حضور در لیگ اروپای فصل آینده دارند و کریستیانو می تواند مهمترین خرید تابستانی این تیم باشد.

4125